واکنش رویانیان به ادعای گلر استقلال

محمد رویانیان در خصوص اینکه چه اتفاقی افتاده که سید حسین حسینی دروازه‌بان حال حاضر استقلال را سال‌ها پیش جذب نکرده و اینکه آیا دو برابر استقلال به این دروازه‌بان پیشنهاد مالی داده بوده اظهار داشت: متاسفانه آقای فردوسی‌پور کمی جوسازی می‌کند. ما آن زمان که حسینی را می‌خواستم یک جوان بود که ۱۸، ۱۹ سال بیشتر نداشت. من می‌خواستم در صورت آمدن به پرسپولیس برای او خانه‌ای بگیرم و خانواده او را هم به تهران بیاورم، چون مسئول کار من بودم. اتفاقا یک آپارتمان ۶۰ متری که برای یکی از خارجی‌هایمان بود را می‌خواستم به خودش و خانواده‌اش بدهم. من حتی در مورد پیام صادقیان هم همین کار را کردم آن زمان به صادقیان گفتم تا زمانی که خانواده‌اش را به تهران نیاورد برای او خانه نمی‌گیرم و اجازه نمی‌دهم مجردی زندگی کند.

وی ادامه داد: طوری می‌گویند من دو برابر استقلال به حسینی پیشنهاد دادم که انگار آن موقع مبلغ قراردادش چقدر بود. نهایتا استقلال می‌خواست ۲۰ میلیون به حسینی بدهد و من هم کمی بیشتر از آن می‌خواستم بدهم. حسینی یک دروازه‌بان جوان بود که می‌خواستیم برای دروازه‌بان دوم یا سوم او را بگیریم. حسینی عابدزاده نبود که بخواهم یک میلیارد به او پول بدهم! او یک جوان بود که از شیراز می‌خواست به تهران بیاید مگر مبلغ قرارداد یک جوان با باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس یا استقلال چقدر است؟ انگار قرار بوده دو برابر بیرانوند به او پول بدهم.استعداد‌یاب‌های ما حسینی را شناسایی کرده بودند و می‌خواستیم او را به عنوان یک بازیکن جوان و با استعداد جذب کنیم.

رویانیان در پاسخ به این سوال که آیا از جذب نکردن حسینی برای پرسپولیس پشیمان است یا خیر؟ گفت: چرا باید پشیمان باشم؟ حسینی که از جهانبخش و آزمون بزرگتر نیست. من با جهانبخش و باشگاه داماش قرار داد بستم وحتی چک هم دادم برای جهانبخش و خانواده‌اش خانه هم گرفتم اما خودش به من زنگ زد و گفت که اجازه بدهم که به خارج برود یا سردار آزمون که با او ۱۵۰ هزار دلاری قرار داد بستم و یک خانه هم برای او و خانواده‌اش آماده کردم، اما پدرش از من خواهش و تمنا کرد که اجازه بدهم سردار به روسیه برود. من این مسائل را ادعا می‌کنم واقعا اگر خلاف این است همین افراد بیایند و بگویند.

فرشاد احمدزاده زمانی که به سن سربازی رسید با او قرارداد سه ساله بستیم تا بعد از سربازی به پرسپولیس برگردد. حتی زمانی که احمدزاده در تبریز بود با او مدام در تماس بودم. محسن مسلمان را هم به همین ترتیب جذب کردم.

 مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: روزبه چشمی را خودم به پرسپولیس آوردم، اما زمانی که رفتم او را بیرون کردند یا مرتضی تبریزی را زمانی که در پاس همدان بود دیدم و او را به دفترم آوردم و حتی قرارداد هم نوشتیم. بهنام برازی، کنعانی‌زادگان و یعقوب کریمی هم جزو آن دسته بازیکنانی بودند که با آنها صحبت کردم. این وسط حسینی جوان یک بازیکن بود که به پرسپولیس نیامد.