مربی پرسپولیس: بگین کار کی بود؟ وگرنه نفری ۳۰ میلیون جریمه

آقاکریم گر چه در سال‌های اخیر کم مصاحبه کرده و در تیررس رسانه‌ها نبوده است اما هر جایی پرسپولیس به مشکل خورده یا بازیکنی حاشیه درست کرده به موقع از گرد راه رسیده و همه چیز را کنترل کرده است. ماجرای پیام صادقیان،‌ ستاره بازیگوش چند سال قبل پرسپولیس را که به خاطر دارید؟ وقتی جوان آن روزهای پرسپولیس نظم تیم را به هم زد و با ایستادن کنار نیمکت به نوعی خواست برانکو را زیر سؤال ببرد ناگهان آقاکریم از راه رسید و صادقیان را سر جایش نشاند. جلوگیری از درگیری فیزیکی رامین رضاییان و  علی علیپور در اردوی دبی از جمله مسائلی بود که باقری جمع کرد یا مورد اخیر داد و فریاد علیرضا بیرانوند در رختکن پرسپولیس که با توپ و تشر آقاکریم خیلی زود فروکش کرد و قس علی هذا!

شنیدیم چندی پیش هم یکی از ستارگان پرسپولیس در لابی هتل محل اردوی تیم به تصور اینکه جمع خودمانی است شوخی  غیر اخلاقی عجیبی می‌کند که خنده همبازیانش را به دنبال دارد غافل از آن که کریم باقری چند متر آن طرف‌تر ایستاده است. آقاکریم بلافاصله با همان ابهت و جدیت نزدیک می‌شود و می‌پرسد: «کار کی بود؟!» 

کسی حاضر نمی‌شود همبازی بازیگوش خود را بفروشد که دوباره باقری تکرار می‌کند: «بگین کی بود؟ وگرنه همه‌تون رو نفری ۳۰ میلیون تومان جریمه می‌کنم!» از آنجایی که پول به جان اغلب فوتبالیست‌های امروزی بسته است بلافاصله چند بازیکن پرسپولیس به ستاره خطاکار اشاره کرده و او را نشان می‌دهند!

البته شنیدیم آقاکریم حرف خاصی به طرف نمی‌زند و با یک نگاه ملامت‌بار همه چیز را به او می‌گوید. ستاره بازیگوش هم شرمنده و سرافکنده با یک عذرخواهی جمع را ترک کرده و به اتاق خود برمی‌گردد.

به اعتقاد ما هر تیمی یک کریم باقری باید داشته باشد. مردی که نه برابر بازیکنان ضعیف است و نه ضعیف‌کش اما تا دل‌تان بخواهد در پرسپولیس برش دارد. بازیکنان حرف او را می‌خوانند و از آقاکریم حساب می‌برند و این جاده را برای برانکو سرمربی جنتلمن پرسپولیس باز می‌کند.