پرسپولیس را تعقیب خواهیم کرد

حسن زمانی عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال درباره عملکرد کمیته انضباطی و کمیته اخلاق تا به اینجای رقابت‌های لیگ برتر گفت: خوشبختانه در مدتی که با ۲ کمیته انضباطی و اخلاق در ارتباط بودیم آنها به توصیه‌های ما توجه داشتند و تمامی توصیه‌ها را برای عملکرد بهتر در دستور کار قرار دادند. این ۲ کمیته تمام سعی و تلاش خود را به کار گرفتند تا در صدور رای با در نظر گرفتن نظر خود فرد تصمیمات لازم را اتخاذ و سرانجام رای صادر کنند.

او ادامه داد:۲ کمیته انضباطی و اخلاق با شنیدن نقطه نظرات افراد تصمیم‌های درست و به جایی را لحاظ می‌کنند و در آخرین مورد درباره جپاروف هم دیدیم که تصمیم کمیته انضباطی به جا و درست بود. اما بهتر است کار این ۲ کمیته به نحوی باشد که بیشتر حالت ارشادی و فرهنگی داشته باشد تا انضباطی چرا که این مساله تاثیر بسیاری در یک بازیکن خواهد داشت.

زمانی افزود: معتقدم نباید با بازیکن به تندی برخورد شود و اگر هم بازیکنی مرتکب اشتباهی شد او را احضار و متقاعد کنند که دیگر نباید این اشتباه را تکرار کند و پس از آن انجام دادن کار فرهنگی حتما در یک بازیکن تاثیر پذیری بیشتری خواهد داشت. به طور حتم با کار فرهنگی دیگر شاهد این نیستیم که یک بازیکن اشتباهی کند.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بیان کرد: با داشتن شرایط حرفه‌ای در فوتبال اینبار کاری کنیم که برخورد با بازیکنان حرفه‌ای و درست شود و در تصمیماتی که لحاظ می‌کنیم مسائل حاشیه‌ای ورود نکند چرا که تصمیم‌های این چنینی خیلی می‌تواند برای یک تیم ایجاد ضرر کند و نبود یک بازیکن برای یک تیم ایجاد ضرر خواهد کرد. مطمئنا با انجام کار‌های فرهنگی تصمیمات لحاظ شده خیلی بهتر می شود.

او درباره وضعیت این روز‌های استقلال گفت:خوشبختانه تیم استقلال در وضعیت بسیار خوبی قرار دارد و به طور حتم وضعیت از این هم بهتر می‌شود. مطمئنا اگر از ۵۰ درصد موقعیت هایمان به خوبی استفاده کنیم می‌توانیم تمام بازی‌ها را با موفقیت پشت سر بگذاریم. استقلال با نتایجی که در بازی‌های اخیر کسب کرده توانسته جایگاه خوبی را در جدول بدست آورد و امیدوارم همین روند ادامه داشته باشد.

زمانی همچنین افزود: به طور حتم از هفته بیست و پنجم به بعد پرسپولیس را تعقیب خواهیم کرد و  این مساله برای برخی دوستان بد جا افتاده چرا که پیش از این هم اعلام کردم که قرار نیست صدر را از آن خود کنیم بلکه تنها قرار است از هفته بیست و پنجم در کنار پرسپولیس و در رده دوم قرار بگیریم. از هفته‌ای که اعلام کردم ما با قرار گرفتن در رده دوم تازه رقابت خود را با پرسپولیس آغاز می کنیم و با استرسی که به حریف وارد می‌کنیم سعی می‌کنیم نتایج خوبی را بدست آوریم.

عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال در پایان درباره جذب بازیکن جدید گفت:صد در صد بازیکن مورد نظر سرمربی تیم جذب می‌شود تا خط حمله استقلال تقویت شود. برای موفقیت تیم به حمایت هواداران عزیز استقلال هم نیاز داریم و از آن‌ها می‌خواهیم با حضور در ورزشگاه به تک تک بازیکنان روحیه دهند تا بازیکنان بتوانند با خود باوری گل‌های زیادی را برای تیم و این عزیزان به ثمر برسانند.