اولویت اصلی من فیکس شدن در پرسپولیس است

یکی از بازیکنان جوان پرسپولیس که در فصل جاری به جمع سرخپوشان اضافه شد و در برخی مسابقات به عنوان ذخیره طلایی برانکو از او یاد می‌شد شایان مصلح است که البته در هفته‌های اخیر خیلی کم فرصت بازی به او رسیده است.

مصلح درباره مسائل مختلف حرف زد.

در مورد بازی با مشکی‌پوشان صحبت کن که در دقایق پایانی به میدان آمدی و پرسپولیس هم در همین دقایق به گل رسید.

در دقایق پایانی که تیم بیشتر برای حفظ نتیجه تلاش می‌کرد وارد زمین شدم و خدا را شکر توانستیم بازی را ببریم. بازی یک طرفه و 70 درصد مالکیت توپ در اختیار پرسپولیس بود. موقعیت‌های زیادی داشتیم که تبدیل به گل نشد اما در نهایت مزد زحمات خود را در دقایق پایانی گرفتیم و گل برتری را وارد دروازه حریف کردیم. از این نوع بردها در لیگ داشتیم که بهترین آن برد مقابل پارس جنوبی جم بود که با گلزنی من هم همراه بود. امیدوارم در ادامه لیگ هم بتوانیم به روند خوبمان ادامه دهیم.

در فصل جاری کمتر فرصت بازی پیدا کردی، فکر می‌کنی چه زمانی بتوانی نظر برانکو را جلب کنی و در ترکیب ثابت قرار بگیری؟

 این یک واقعیت است که تیم ما یک تیم خوب و قوی است و در اکثر پست‌ها مهره‌های خوبی در اختیار دارد. شرایطی شده که هر بازیکنی بیشتر تلاش کند می‌تواند در ترکیب ثابت قرار بگیرد. من هم از این قاعده مستثنی نیستم و دوست دارم در هر مسابقه فرصت بازی بدست آورم و امیدوارم بتوانم نظر برانکو جلب کنم. او هر وقت به من اعتماد کند مسلما جواب اعتمادش را خواهم داد. با این حال مهم برد تیم و قهرمانی در لیگ برتر است و تا پایان فصل  آنقدر فرصت بازی پیش خواهد آمد تا بتوانم بازی کنم.

توانسته‌ای در پرسپولیس و زیر نظر برانکو پیشرفت داشته باشی؟

برانکو ثبات و نظم خاصی به تیم داده و امسال هم نسبت به سال گذشته عملکرد پرسپولیس خیلی بهتر شده است. من هم بسیار خوشحالم که کنار این مربی بزرگ کار می‌کنم و مسلما پیشرفت هم کرده‌ام.

از الان می‌توان پرسپولیس را به عنوان قهرمان لیگ معرفی کرد؟

زود است از الان بگوییم پرسپولیس قهرمان لیگ است. اگرچه فاصله امتیازی خوبی هم با رقبای خود بدست آوردیم ولی باید بازی به بازی پیش برویم تا با بردهای که می‌آوریم قهرمانی خود را تثبیت کنیم.

فکر می‌کنی پرسپولیس تا قبل از دربی 86 قهرمان لیگ شود؟

باید بازی به بازی پیش برویم. تا الان موقع خدا بزرگ است و انشالله هر چه صلاح هست همان شود.

به ملی‌پوش شدن هم فکر می‌کنی؟

اولویت من اول بازی در پرسپولیس و فیکس شدن در این تیم است. امسال از لیگ یک به این تیم آمدم و باید آنقدر تلاش کنم تا بتوانم به ترکیب ثابت این تیم برسم و سپس به پوشیدن پیراهن تیم ملی که افتخار هر بازیکنی است دست یابم.

از نظر برخی، با توجه به محرومیت پرسپولیس از دو پنجره نقل و انتقالاتی بازیکنان این تیم باید قراردادشان را تمدید کنند، نظر تو چیست؟

 نیم فصل چند پیشنهاد از تیم‌های لیگ برتر داشتم و با برانکو در این مورد صحبت و مشورت گرفتم. او گفت به تو نیاز دارم و خواست که بمانم. من هم شرایط محرومیت پرسپولیس را در نظر گرفتم و امیدوارم  بتوانم کمک کوچکی به تیم کنم و اگر هم فرصت بازی مثل بازی با الاهلی یا پارس جنوبی برایم ایجاد شد موثر واقع شوم.

در بین هواداران پرسپولیس  به خاطر اعتقاداتی که به اهل بیت و ائمه اطهار داری به «شایان کربلایی» معروف هستی، در این‌باره نظری داری؟

این لطف مردم و هواداران است. از قدیم ارادتی به اهل بیت و ائمه اطهار دارم و ادعایی هم نمی‌کنم. همیشه هم حب اهل بیت همراه من بوده و امیدوارم بتوانم به وسیله اهل بیت خودم را اصلاح کرده و در زندگی موفق باشم. در بازی‌ها هم همیشه به امام حسن مجتبی (ع) و حضرت رقیه (س) توسل می‌کنم.

بازی فردا با گسترش را چطور می‌بینی؟

گسترش تیم بسیار خوبی است که با آمدن فیروز کریمی نتایج خوبی را کسب کرده‌ و این کار ما را سخت خواهد کرد. بازی سختی پیش‌رو داریم و امیدوارم در این بازی هم پیروز میدان باشیم.