بازی با استقلال همیشه سخت است

عبدالله حسینی در رابطه با شرایط پدیده در آستانه دیدار با استقلال اظهار داشت: شرایط خوبی داریم و تمرینات خوبی را هم در این مدت انجام دادیم و با آمادگی کامل منتظر بازی با استقلال هستیم.

وی با اشاره به این بازی افزود: بازی با استقلال همیشه سخت است به ویژه اینکه این تیم در هفته‌های اخیر نتایج خوبی کسب کرده. به هر حال ما هم نشان دادیم که به هیچ تیمی باج نمی‌دهیم. در بازی رفت هم با دو گل استقلال را شکست دادیم پس پیروزی مقابل این تیم دور از دسترس نیست و مانند بازی رفت باز هم مقابل این تیم پیروز خواهیم شد.

مدافع تیم فوتبال پدیده در مورد شکست هفته گذشته تیمش برابر استقلال خوزستان تصریح کرد: ما باید آن بازی را می‌بردیم اما متاسفانه بدشانسی یقه ما را گرفت و موقعیت‌هایمان تبدیل به گل نشد. مقابل استقلال با توجه به اینکه میزبان هستیم می‌خواهیم شکست هفته گذشته را با یک پیروزی شیرین جبران کنیم.

حسینی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا کسر امتیاز در عملکرد پدیده تاثیر داشته یا خیر تصریح کرد: متاسفانه مشکل بزرگی این فصل در راه ما قرار گرفت. امسال تیم خوبی داریم و با توجه به روندی که پیش گرفته بودیم می‌توانستیم سهمیه آسیا را بگیریم اما متاسفانه شش امتیاز از تیم ما کسر شد. این موضوع فقط باعث شد تا تلاشمان را چند برابر کنیم و برای بازگشت به جایگاهمان و حضور بین تیم‌های بالای جدولی تلاش بیشتری کنیم.