شانس پیروزی مقابل پرسپولیس را داریم

سید احمد موسوی، مدافع گسترش فولاد در خصوص آخرین شرایط این تیم گفت: بازی سختی را در هفته گذشته مقابل فولاد پشت سر گذاشتیم و به نظرم می‌توانستیم از این بازی خانگی با بیش از یک امتیاز خارج شویم. با این حال خوشبختانه از تیم ابتدای فصل کاملا فاصله گرفته‌ایم و خوشحالم که دیگر به چشم مدعی سقوط به ما نگاه نمی‌شود.

وی ادامه داد: با این حال هیچ چیز برای ما تمام نشده است و 11 هفته دیگر باقی مانده که باید به دنبال حداکثر امتیاز باشیم تا با رتبه‌ای خوب فصل را به پایان برسانیم.

موسوی درباره حضور موفق فیروز کریمی در این تیم گفت: فیروز کریمی مربی بادانش و باتجربه‌ای است و از زمانی که هدایت تیم را برعهده گرفته شرایط کاملا برای ما متفاوت شده است. روحیه خوبی در تیم وجود دارد و همه ما در هر بازی به دنبال بهترین اتفاق هستیم و بدون توجه به نام حریفان به دنبال پیروزی خواهیم بود.

مدافع گسترش فولاد در خصوص بازی فردا مقابل پرسپولیس و شانس این تیم برای کسب امتیاز گفت: در بازی رفت شکست تلخی را تجربه کردیم و اکنون برای جبران آن از انگیزه زیادی برخوردار هستیم. در اینکه پرسپولیس عملکرد خوبی تا به اینجا داشته شکی نیست و آنها با استحقاق کامل در صدر حاضر شده‌اند. این اما باعث نمی‌شود خودمان را از پیش بازنده بدانیم و کسی در تیم فیروز کریمی حق چنین ذهنینی را مقابل هیچ تیمی ندارد. ما فردا علیرغم اینکه بازی سختی را برای خودمان متصور هستیم؛ اما شانس پیروزی هم خواهیم داشت و برای آن تلاش خواهیم کرد.

موسوی در پایان در واکنش به اینکه آیا با توجه به قدرت تهاجمی پرسپولیس دست به بازی تاخیری خواهند زد یا خیر گفت: گسترش فولاد چه زمانی که نتیجه نمی‌گرفت و چه اکنون که شرایط خوبی را دنبال می‌کند همواره فوتبال جوانمردانه‌ای را مقابل حریفان به نمایش می‌گذاشت و مطمئنا تلاش خواهیم کرد تا بعد از این بازی همه بابت کیفیت تیم به تحسین آن بپردازند.