خواننده مشهور پرسپولیسی از آب درآمد+عکس

حمیدرضا گرشاسبی، سرپرست فعلی باشگاه پرسپولیس پدر آرمان گرشاسبی، خواننده مشهور گروه موسیقی چارتار است. تلفیق هنر و مدیریت ورزشی در خانواده گرشاسبی جالب توجه به نظر می رسد.

آرمان گرشاسبی متولد 1367 است و در سال 90 گروه چارتار را در کنار چند هنرمند دیگر تاسیس کرد. او به همراه گروه چارتار تا کنون 2 آلبوم «باران تویی» و «جاده می رقصد» را در سال های 92 و 94 وارد بازار کرده که بسیار مورد توجه علاقه مندان موسیقی قرار گرفته است. همچنین سومین آلبوم گرشاسبی و چارتار با نام «دریا کجاست» تا پایان ماه جاری منتشر خواهد شد.

آرمان جدا از اینکه یک هنرمند است، از علاقه مندان به فوتبال نیز محسوب می شود. برخی گفته ها حکایت از این دارد که او در ابتدا طرفدار استقلال بوده و حالا چندسالی می شود که به واسطه شغل پدرش، تا حدودی پرسپولیسی شده است.

 

 

در همین راستا سرپرست پرسپولیس درباره تمایلات رنگی پسرش در فوتبال اظهار داشت: پسر من هوادار پرسپولیس است.

او در خصوص اینکه آیا پسرش قطعه ای را برای تیم پرسپولیس خواهد خواند یا خیر گفت: برنامه او چنین کاری نیست و در چارچوب ترانه های کنسرتی خودش فعالیت می کند. در خیلی موارد که با هم صحبت کرده ایم، او اعتقاد دارد خواندن ترانه برای یک تیم مختص خواننده های دیگر است که در چنین شکلی فعالیت می کنند و وظیفه خود را حفظ سبک موسیقی فعلی و اجرا در کنسرت ها می داند.