پرسپولیس نباید خود را قهرمان لیگ بداند

حمید درخشان در مورد تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل گسترش فولاد تبریز، گفت: پرسپولیس در این بازی بد نبود فرصت‌های گلزنی زیادی به دست آورد و وقتی این همه فرصت از دست می‌رود طبیعی است که تیم دچار مشکل و غافلگیری شود. پرسپولیس هم به همین شرایط دچار شد و در زمانی که مدام حمله می‌کرد روی یک ضدحمله غافلگیر شد و گل خورد. ناگفته نماند که گسترش فولاد بسیار فکورانه و باهوش بازی کرد و به آنچه که می‌خواست رسید.

وی افزود: اخراج بازیکن گسترش شیرازه دفاعی این تیم را به هم ریخت و در نهایت پرسپولیس هم به گل مساوی رسید اما این مساوی چیزی از ارزش‌های گسترش فولاد کم نمی‌کند. برای پرسپولیس هم این مساوی و یک امتیاز بد نبود.

درخشان در مورد اینکه گفته می‌شود دست برانکو برای حریفان رو شده و  تیم‌ها مقابل پرسپولیس فقط دفاعی بازی می‌کنند، عنوان کرد: دست برانکو رو نشده است بسیاری از تیم‌ها برای بقا در لیگ می‌جنگند و پرسپولیس می‌خواهد قهرمان شود. این دو تفاوت زیادی با هم دارند. پرسپولیس هنوز هم شایسته‌ترین تیم است. تیم‌ها برای گرفتن حداقل امتیاز از پرسپولیس به میدان می‌آیند و دل به این خوش می‌کنند که شاید روی اتفاقات سه امتیاز را هم بگیرند. به نظر من خط حمله پرسپولیس باید با تمرکز بیشتر بازی کند. مهاجمان تیم باید دقت‌شان را بالاتر ببرند، یک تیم نمی‌تواند این همه موقعیت گلزنی را خراب کند، شاید در برخی بازی‌ها بعد از از دست دادن فرصت‌های گلزنی فراوان بتوانید پیروز شوید اما همیشه این رویه تکرار نمی‌شود.

سرمربی اسبق تیم پرسپولیس در مورد اینکه فلاحت‌زاده قبل از بازی گفته بود قهرمانی پرسپولیس هنوز مسجل نشده ، اظهار داشت: بله حرف او درست است پرسپولیس باید در هر بازی برای گرفتن سه امتیاز بجنگد و شرایط لیگ را به طور کامل بررسی کند اگر پرسپولیس تصور کند که قهرمان زودهنگام لیگ است حتی ممکن است قهرمانی‌اش به خطر بیفتد.