رکورددار استقلال که یک شبه همه چیز را خراب کرد

سیدحسین حسینی دروازه‌بان جوان استقلال با رکوردی که زد، حالا حالا نامش در تاریخ فوتبال ایران خواهد ماند. دروازه‌بانی که با سختی‌های زیاد به اینجا رسید و به قول معروف یک شبه ره صد ساله رفت.

در مورد حسینی تعاریف زیادی شنیده شده و باطبع با توجه به نمایشی که داشته، باید هم مورد توجه قرار بگیرد و حتی رقیب اصلی علیرضا بیرانوند در تیم ملی باشد. با این وجود، حسینی یک شبه همه چیز را خراب کرد. گفت‌وگوی او با عادل فردوسی‌پور در برنامه نود و حرف‌هایی که به زبان آورد خیلی به مذاق استقلالی‌ها خوش نیامد. برخی‌ها اعتقاد دارند حسینی نباید در مورد پیشنهاد رویانیان مدیرعامل پیشین پرسپولیس و اظهارات پدرش حرفی می‌زد.

از طرفی، نوع حرف‌های او به شکلی بود که به نظر می‌رسید مغرور شده است. بدتر از همه رفتار او در صفحات مجازی بود. زمانی که متوجه شد در بازی با پدیده خراسان قرار است مهدی رحمتی به جای او درون دروازه قرار بگیرد، با ناراحتی در تمرین استقلال شرکت کرد و در صفحات مجازی هم همه هم‌بازی‌های خود را حذف کرد.

رفتاری که حسینی انجام داد، خیلی بازتاب خوبی نداشت و او باید بداند برای اینکه دروازه‌بان مطمئنی باشد، فقط رکورد زدن مهم نیست و در خیلی از بازی‌های حساس هنوز نتوانسته ناجی تیمش شود.