احتمال لغو دوباره بازی فولاد-پیکان

سعید فتاحی, رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ در این باره گفت: در صورتی که شرایط جوی لازم برای برگزاری بازی فولاد و پیکان در اهواز امروز هم فراهم نباشد دیگر این بازی به 24 ساعت بعد موکول نمی‌شود و یک تاریخ دیگر را برای برگزاری این بازی مشخص می‌کنیم. با توجه به اینکه دو تیم در رقابت‌های آسیایی شرکت نمی‌کنند از این لحاظ مشکلی وجود ندارد و می‌توان درصورت لغو, یک تاریخ مناسب را برای برگزاری این بازی مشخص کرد.

وی ادامه داد: یک ساعت قبل از آغاز بازی (ساعت 13:30) داور و ناظران به ورزشگاه می‌روند و با توجه به شرایط موجود, تصمیم نهایی را برای برگزاری یا عدم برگزاری در ساعت مقرر اتخاذ می‌کنند.  سال گذشته فکر می‌کنم برای استقلال خوزستان همین اتفاق افتاد و ما ساعت بازی را از ساعت 17 به 19 تغییر دادیم تا شرایط آب و هوایی بهتر باشد.

رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ همچنین درباره یکی از دیدار‌های لیگ فوتبال بانوان که روز گذشته در اهواز برگزار شد, عنوان کرد: تا دقیقه 75-70 این بازی گرد و غبار کم بود که بعد از زیاد شدن آن, داور به تیم‌ها گفت که باید بازی را متوقف کنیم اما تیم‌ها خودشان گفتند ما هزینه کردیم و اجازه بدهید بازی تا پایان ادامه پیدا کند. مطمئناً مشکلی با توقف یا لغو این بازی نداشتیم چراکه مسابقات بانوان فشردگی لیگ آقایان را ندارد و در صورت لغو هم اتفاق خاصی رخ نمی‌داد اما تیم‌ها در لیگ بانوان با مشکلات زیادی برای مسابقات آماده می‌شوند و برای همین ترجیح داده شد که 20 دقیقه پایانی این نیز برگزار شود.