آرزوی یک بازیکن برای پوشیدن دوباره لباس پرسپولیس

نفت با مربی جدیدش بازگشتی موفقیت آمیز به لیگ برتر داشت و بعد از تساوی برابر پرسپولیس دو برد پیاپی مقابل تراکتورسازی و سیاه جامگان به دست آورد. بازی با سیاه جامگان از این نظر حائز اهمیت بود که برای هردوتیم شش امتیاز داشت. امیرحسین فشنگچی وینگر سرعتی و تکنیکی نفت تهران زننده گل سوم تیمش بود . گلی که از روی حرکات تکنیکی به دست آمد و شباهت زیادی به گل فرشاد پیوس به گسترش در دهه هفتاد داشت.

امیرحسین فشنگچی در باره این پیروزی گفت:« خوشحالم که توانستیم بازی 6 امتیازی برابر سیاه جامگان را ببریم و از اینکه خودم هم گل زدم حس خیلی خوبی دارم.» او ادامه داد:« از این به بعد تمام بازی ها برای ما حکم فینال را دارد.»

هافبک چپ پای نفت همچنین درباره شرایط هفته های قبل این تیم  گفت:« مشکلات آنقدر زیاد بود که تیم ما با استرس بازی می کرد. خداراشکر از وقتی مالک جدید آمده شرایط بهتر شده، بازیکنان دریافت مالی داشته اند و ضمن اینکه یک کادر فنی جدید و با دانش داریم که می توانیم عملکرد بهتری داشته باشیم.»

 

او در این باره که هومن افاضلی سرمربی نفت اعلام کرده بازیکنان باتجربه کمک زیادی به موفقیت نفت خواهند کرد گفت:« به نظرمن بچه های باتجربه به خصوص از نظر روحی و روانی خیلی تاثیر مثبتی داشته اند. خداراشکر با کمک همین بچه ها و کادر فنی تیممان پیشرفت خوبی داشته و امیدوارم این روند را ادامه بدهیم.»

فشنگچی که همه  او را به عنوان یک هافبک نفوذی می شناختند بعد از مدت ها به پست اصلی اش برگشته است. او همچنین گفت:« امسال کل فصل را دفاع چپ بازی کردم اما از وقتی آقای افاضلی آمدند جلو بازی کردم و سه پاس گل دادم و یک گل هم زدم»

او درباره گلش که خیلی ها آن را شبیه گل فرشاد پیوس می دانند گفت:«بالاخره آقا فرشاد یکی از بهترین های فوتبال ایران و گلزن تمام عیار بودند و خوشحالم گل من را با ایشان مقایسه می کنند. من هم همیشه این مدل بازی کردن را دوست داشتم و حتی در سالن یا خیابان هم سبک بازی ام همین بود. خداراشکر در آن صحنه وقتی یک نفر را جا گذاشتم دروازه را به یک پا دوپا باز کردم و خداراشکر که گل شد.»

فشنگچی که زمانی یکی از مهره های اصلی پرسپولیس بود بعد از جدایی از این تیم در تیم های مختلفی بازی کرد و البته هیچگاه دوران خوشش را در پرسپولیس تکرار نکرد. خودش در اینباره می گوید:« من خیلی جوان بودم که به پرسپولیس آمدم و نمی توانستم مشکلاتی را که پیش می آمد حل کنم. حرف و حدیث های زیادی برایم زدند و باعث شد نمانم اما من همیشه آرزو دارم یک بار دیگر لباس پرسپولیس را بپوشم.»

 

هافبک چپ تکنیکی نفت در انتها گفت:« ما هفته بعد یک بازی سخت مقابل گسترش فولاد داریم که فیروز کریمی این تیم را متحول کرده است. اما با وجود اینکه بازی در تبریز است ما برای برد به میدان می رویم چون به امتیازات این بازی نیاز داریم.»