بازی پرسپولیس به تعویق می افتد؟

سعید فتاحی درباره لغو مجدد دیدار تیم های فوتبال فولاد خوزستان و پیکان تهران در هفته بیستم رقابت های لیگ برتر گفت: برای دومین روز متوالی از سازمان هواشناسی استعلام گرفتیم و با توجه به شاخص آلودگی هوا تصمیم گرفته شد تا سلامت بازیکنان حفظ شود و این بازی را به زمان دیگری موکول کنیم. هنوز مشخص نیست چه زمانی این بازی را برگزار می کنیم. باید زمان خالی برای این دیدار پیدا کنیم.

مسئول کمیته مسابقات لیگ برتر درباره برگزاری بازی روز گذشته فوتبال بانوان استقلال خوزستان و راهیاب ملل سنندج در اهواز تصریح کرد: من از تمام منتقدان که می گویند بین فوتبال بانوان و آقایان فرق گذاشته ایم می خواهم به عکس هایی که ابتدای زمان برگزاری بازی فوتبال بانوان برگزار شد توجه کنند. این بازی بدون هچگونه آلودگی و گرد و خاک آغاز شد اما در اواسط نیمه دوم وضعیت نامساعدی پیدا کرد. ادامه بازی را نیز داور بازی با اصرار بازیکنان هر دوتیم در دستور کار قرار داد.

وی در باره احتمال تعویق بازی بعدی پیکان که مقابل پرسپولیس است افزود: باشگاه پیکان درخواستی در این زمینه نداشته است و بعید می دانم اگر درخواست بدهند با آن موافقت شود.

فتاحی درباره درگیری لفظی اش با رضا مهاجری سرمربی پدیده مشهد در جریان بازی این تیم مقابل استقلال تهران در ورزشگاه ثامن اظهار داشت: آقای مهاجری رفتار درستی نداشت. او نباید به عنوان مربی حرفه ای وارد زمین مسابقه می شد. به همین او خاطر تذکر گرفت.