توضیحات بازیکن اخراجی گسترش در مقابل پرسپولیس درباره صحنه جنجالی

معبودی در مورد اخراجش در دیدار مقابل پرسپولیس گفت: در صحنه اول که کارت زرد گرفتم حسین ماهینی روی من خطا کرد و خوردم زمین و فرشاد احمدزاده خودش در ادامه با من برخورد داشت؛ بعد از آن او به من توهین کرد و من بلند شدم تا جواب او را بدهم که داور  کارت زرد به من نشان داد.

او درباره بازی هم نظرش را اینطور بیان می‌ کند: ما بازی منطقی داشتیم و پرسپولیس هم حملاتی داشت؛ اما فکر  نمی‌ کنم موقعیت هایشان آنچنانی بود و اکثرا توپ هایشان را سانتر می‌ کردند. ما در طول هفته خیلی خوب آنها را آنالیز کرده بودیم و اجازه هیچ موقعیتی به آنها ندادیم و از تک موقعیت خودمان هم به نحواحسن استفاده کردیم.

وی در خصوص فرصت و موقعیتی که برای گذشتن از استقلال و پیکان داشتند هم خاطرنشان کرد: ما اگر در بازی با ذوب‌آهن که به مانند پرسپولیس در دقایق آخر گل خوردیم آن گل را دریافت نمی‌ کردیم، اکنون جز 4 تیم بالای جدول قرار می‌ داشتیم و به طور قطع می‌ توانم بگویم که جز مدعیان کسب سهمیه آسیایی قرار می‌ گرفتیم.

بازیکن گسترش در پاسخ به مدعی بودنشان برای کسب سهمیه آسیایی هم اضافه کرد: ما با تمام تلاشمان به سمت گرفتن کسب سهمیه آسیایی می‌ رویم ضمن آنکه تفاوت امتیازی آنچنانی با تیم دوم جدول نداریم و اگر این بازی را می‌ توانستیم پیروز باشیم فاصله مان حتی کمتر هم می‌ شد. گسترش قرار نیست در همین رتبه هفتم و هشتم بماند و مطمئن باشید برای ارتقا رتبه اش هفته به هفته مقابل حریفان بهترین بازی را ارائه می‌ دهد.

معبودی با تاکید به تعجیل داور به توضیح در خصوص دریافت کارت زرد و اخراجش می‌ پردازد. او می‌ گوید: آقافیروز به ما یاد دادند در هیچ صحنه ای وقت کشی نکنیم و با هر کسی هم که وقت کشی می‌ کند به شدت برخورد می‌ کنند. من در صحنه آخر که کارت زرد دوم را گرفتم هیچ وقت کشی انجام ندادم که آقای اکبریان به من بابت این موضوع کارت نشان داد. من تا آمدم یارم را پیدا کنم و توپ را برایش سانتر کنم خب زمانی صرف شد؛ اما وقت کشی نکردم. ایشان به من می‌ گویند من 3 بار سوت زدم در صورتی که اصلا اینطور نبود حتی در فیلم اگر شما ببینید آقای اکبریان فقط یک بار سوت می‌ زنند و من هم ادامه بازی را انجام دادم. داور عجولانه تصمیم گرفت و جو بازی و ورزشگاه در تصمیمشان تاثیرگذار شد. به هرحال من در این صحنه خیلی عصبانی شدم که باید معذرت بخواهم. البته فکر کنم در عمرم اینطور عصبی نشده بودم!

او در رابطه با موفقیت هایشان در بیرون از خانه تصریح کرد: گسترش یکی از تیم هایی است که بیرون از خانه خوب و منطقی بازی می‌ کند. تحت تاثیر جو یا چیزی قرار نمی‌ گیریم. در تمام رقابت های بیرون از خانه مان با آنالیز درست به مصاف حریف می‌ رویم و با منطق آقای کریمی به سمت جلو پیش می‌ رویم. ما 3 تیم گردن کلفت و پرهوادار را توانستیم مقابلشان در بیرون از خانه نتیجه بگیریم که خب این از تفکرات درست و بجای کادرفنی نشأت می‌ گیرد.

وی در خصوص دیدار مقابل نفت اینطور می‌ گوید: از زمانی که آقای افاضلی به تیم اضافه شدند خیلی خوب تیم را هدایت می‌ کنند و نفت اکنون نتایج خوبی را کسب کرده و نباید به فکر آن نفت 5 هفته گذشته و از همه پاشیده فکر کرد و باید به نفت مسنجم امروز نگاه کرد. در کل به نظرم نباید هیچ تیمی را دست کم گرفت و فوتبال غیرقابل پیش‌بینی است.