چراغ سبز زیدان برای جذب نیمار

رئال مادرید یک‌شنبه در هفته بیستم لالیگا به مصاف دپورتیوو لاکرونیا می‌رود. زین‌الدین زیدان در نشست خبری پیش از بازی گفت: تنها به خودمان فکر می‌کنیم. دپورتیوو حریف سختی برای ما خواهد بود و باید با تمرکز بالا برابر این تیم به میدان برویم. به جایگاه تیم‌ها در جدول توجهی نداریم و در همه بازی‌ها با قدرت به میدان می‌رویم.

رئال مادرید در این فصل در سانتیاگو برنابئو نتایج خوبی کسب نکرده است. به همین خاطر حریفان این تیم دیگر ترسی از این ورزشگاه ندارند.  سرمربی فرانسوی در این رابطه اظهار کرد: نگرانی بابت این قضیه ندارم. ما فقط به خودمان فکر می‌کنیم. به حرف دیگران گوش نمی‌دهیم. باید در بازی‌ها خودمان را نشان دهیم و فردا این فرصت را داریم.

زیدان در مورد بازگشت سرخیو راموس به میادین گفت: در هفته پیش رو او به همراه تیم تمرین خواهد کرد. در حال حاضر شرایطش خوب است ولی زمان می‌برد تا به آمادگی کامل برسد.

زیدان در مورد هدف مادرید گفت: برای هر بازی تلاش خواهیم کرد و از امروز تا پایان فصل بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

ساعاتی پیش باشگاه رئال مادرید اعلام کرد خسوس وایخو ۴ تا ۶ هفته نمی‌تواند تیم را همراهی کند. سرمربی فرانسوی در مورد امضای قرارداد با بازیکنی جدید اظهار کرد:‌ نمی‌خواهم بازیکن جدیدی را به تیم بیاورم. باشگاه نیز همانند من نمی‌خواهد با بازیکن جدیدی قرارداد امضا کند.

bbC (کریستیانو رونالدو، گرت بیل و کریم بنزما) فردا در فهرست ۱۸ نفره رئال مادرید خواهند بود. زیدان در رابطه با حضور سه مهاجم رئال مادرید در دیدار مقابل دپورتیوو گفت: آن‌ها همراه ما خواهند بود اما نمی‌خواهم بگویم که چه کسی در ترکیب اصلی خواهد بود.

رسانه‌های اسپانیایی از ۱۰ روز پیش در مورد حضور نیمار در رئال مادرید صحبت می‌کنند. سرمربی فرانسوی در این باره گفت: درباره بازیکنانی که به رئال مادرید تعلق ندارند صحبت نمی‌کنم. این قضیه اهمیت زیادی دارد. از طرفی نیمار بازیکنی است که همه او را دوست دارند. او بازیکن بزرگی است.