دنبال جدایی از پرسپولیس نبوده و نیستم
سیامک نعمتی مرد اول دو هفته اخیر تیم پرسپولیس بوده است. هافبکی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده و موفق شده مؤثر و سرنوشت‌ساز ظاهر شود.

هفته نوزدهم نعمتی با سماجت و تعقیب توپ در دقیقه 90 مسبب اصلی پاس گل وحید امیری به علی علیپور بود. در هفته بیستم نیز در حالی که تا دقیقه 5+90  پرسپولیس با یک گل از گسترش فولاد تبریز عقب افتاده بود، ناگهان سیامک نعمتی از گرد راه رسید و با شوتی زمینی تیمش را از شکست حتمی خانگی نجات داد.

*4 امتیاز پرسپولیس در دو هفته گذشته مدیون سیامک نعمتی است. این حرف را قبول داری؟

نه! پرسپولیس یک تیم خوب و یکدست است. من هم تلاش می‌کنم بازیکن مؤثر و مثمرثمری باشم و امتیازات پرسپولیس را به خاطر خودم نمی‌دانم!

*ولی با وجود اینکه نیمکت‌نشین بودی، جوری بازی کردی که همه را به تحسین واداشتی. توضیح می‌دهی که چگونه خودت را برای ورود به زمین آماده کردی؟

کار خاصی نکردم. من نیم‌فصل اول هم هر موقع بازی کردم، بد نبودم اما در نیم‌فصل دوم تصمیم گرفتم دوبله تلاش کنم. می‌‌خواهم آن‌قدر خوب بازی کنم که فیکس پرسپولیس شوم. با همین هدف به پرسپولیس پیوستم و امیدوارم به آن برسم.

*زمزمه‌هایی هم شنیده می‌شد که در نیم‌فصل دنبال جدایی بودی. کسی هم تو را نصیحت کرد؟

دنبال جدایی از پرسپولیس نبوده و نیستم. این اخبار و شایعات مطرح شد ولی من سرم به تمرین گرم است و توجهی به آن ندارم. در این مدت هم با خیلی‌ها حرف زدم و پیشکسوتان و مربیان عزیزی مرا نصیحت کردند.

*می‌شود اسم بیاوری؟

آقافرشاد پیوس، مهردادخان میناوند و علی‌آقا مرزبان که خیلی مرا راهنمایی و کمک کردند. دست این عزیزان و سایر دوستانم درد نکند که به من روحیه و انگیزه دادند.

*شادی گل جالبی هم داشتی که خیلی‌ها آن را مشابه شادی زنده‌یاد هادی نوروزی کاپیتان فقید پرسپولیس دانستند. توضیح می‌دهی؟

خدا هادی‌خان را بیامرزد. این موضوع را نمی‌دانستم و از مدت‌ها پیش نقشه شادی گل خودم در پرسپولیس را کشیده بودم.

*اولین گلت در پرسپولیس را به هواداران تقدیم کردی؟

نه تنها این گل بلکه هرچه گل در پرسپولیس بزنم به هواداران بامعرفت تیم تقدیم می‌کنم که همیشه از ما حمایت می‌کنند.

*فکر می‌کنی جلوی پیکان تیم سابقت فیکس باشی؟

هر تصمیمی آقای برانکو بگیرد تابع هستم.