غیبت ۱۸ روزه دلیل نیمکت‌نشینی هافبک پرسپولیس
برانکو ایوانکوویچ تا ساعاتی قبل از شروع بازی تیمش مقابل گسترش فولاد اجازه نداد کسی از بیرون تیم متوجه چینش و ترکیب اصلی پرسپولیس شود.
هرکس هم در این مورد حرفی می‌زد، در حد پیش‌بینی از ترکیب اصلی بود. خیلی تصور می‌کردند احمد نوراللهی به عنوان هافبک تدافعی به بازی گرفته شود و برخی نیز حسین ماهینی، شایان مصلح یا محمد انصاری را در این پست حاضر می‌دانستند اما در نهایت، نوراللهی نیمکت‌نشین شد و ماهینی به عنوان هافبک تدافعی به بازی رفت. 
البته حق هم با برانکو بود. وقتی نوراللهی به زمین آمد، نشان داد آمادگی بدنی و روانی کاملی برای حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان ندارد. این بازیکن از وقتی به میدان رفت، تلاش کرد تا نزدیک به محوطه جریمه باشد و به شوتزنی بپردازد اما حتی یک بار هم این کار را انجام نداد تا ثابت شود برانکو در مورد تصمیمی که برای نیمکت‌نشینی نوراللهی گرفته، حق داشته است. 
جالب اینکه دلیل اصلی نیمکت‌نشینی این بازیکن از سوی خیلی‌ها، دوری چند ماهه از شرایط بازی عنوان شده بود اما متوجه شدیم موضوع واقعی نیمکت‌نشینی نوراللهی چیز دیگری است. همان‌طور که طی هفته‌های گذشته از طریق همین روزنامه، گزارش تمرینات پرسپولیس را می‌خواندید، نوراللهی با مجوز برانکو ایوانکوویچ برای دوره کوتاه‌مدت خدمت سربازی خود، از تمرینات تیم جدا شد و یکی از غایبان پرسپولیس بود. غیبت حدود ۱۸ روزه این بازیکن از تمرینات، شرایط بدنی‌‌اش را تحت تأثیر قرار داد تا آن بازیکن آماده‌ای که مدنظر خیلی‌ها بود را در زمین بازی نبینیم.