غیبت کامدار و بیگ زاده در بازی گسترش و نفت

 تیم فوتبال نفت نوین تهران که از زمان روی کار آمدن هومن افاضلی در 3 بازی هفت امتیاز کسب کرده و با 20 امتیاز در جایگاه سیزدهم لیگ برتر قرار گرفته است در حالی پنج شنبه هفته جاری در هفته بیست و یکم این رقابت ها به مصاف گسترش فولاد تبریز می رود که 2 بازیکن کلیدی اش را در اختیار ندارد.

احمد امیر کامدار و هاشم بیگ زاده به ترتیب به دلیل محرومیت و آسیب دیدگی نمی توانند نفت را در این بازی همراهی کنند. بیگ زاده که از دیدار با پرسپولیسنتوانسته است برای تیمش به میدان برود پس از بازی با گسترش فولاد دوران نقاهت یک ماه خود را پشت سر می گذارد و مشکلی برای بازی با پیکان در هفته بیست و دوم ندارد.

میلاد فراهانی، دروازه بان اصلی نفت نوین هم به تازگی دوران آسیب دیدگی اش به اتمام رسیده است مشکلی برای حضور مقابل شاگردانفیروز کریمی ندارد اما با توجه به اینکه شهاب عادلی در هفته های اخیر درخشش خوبی در ترکیب نفتی ها داشته است به احتمال فراوان هومن افاضلی در بازی با گسترش هم از او استفاده می کند.

احمد آل نعمه هم که به دلیل مصدومیت در بازی با تراکتورسازی و مشکی پوشان غیبت داشت پس از 2 هفته مقابل آبی و زردپوشان تبریزی به ترکیب تیمش بازمی گردد.