بعضی ها شکایت کردن از استقلال را دوست دارند

آرش برهانی که امروز هم موفق به ملاقات با مدیرعامل باشگاه استقلال نشد در مورد موضوع طلبش از این باشگاه گفت: من ۱۰ تا ۱۵ بار با مسئولان باشگاه استقلال جلسه داشتم، اما باید بگویم خواسته آن‌ها در مورد پرداخت طلبم غیرمنطقی است. من یک میلیارد تومان از طلبم را به استقلال بخشیده‌ام و الان یک میلیارد و پانصد میلیون تومان از این باشگاه طلب دارم که مسئولان باشگاه می‌گویند ۵۰ درصد از این مبلغ را ببخشم.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: من درآمد دیگری ندارم و روی این پول حساب باز کرده‌ام. دیگر نمی‌توانم بیشتر از این به استقلال تخفیف بدهم و معتقدم که خواسته این باشگاه منطقی نیست. من شش سال پیش با این پول می‌توانستم دو واحد آپارتمان بخرم، ولی حالا نمی‌توانم. اعضای هیئت مدیره استقلال به حق‌الناس اعتقاد دارند و افراد مؤمنی هستند. امیدوارم آن‌ها کاری کنند که مشکلم برطرف شود.

مهاجم پیشین تیم فوتبال استقلال در پاسخ به این پرسش که «آیا قصد شکایت از باشگاه استقلال را ندارید؟»، اظهار داشت: می‌توانم شکایت کنم، اما دوست دارم حرمت‌ها حفظ شود. اگر شکایت کنم شاید توپ را به زمین من بیندازند، ولی اگر وضعیت این‌طور پیش برود باید تصمیم دیگری بگیرم. مثل اینکه بعضی‌ها دوست دارند از استقلال شکایت کنم.

وی در مورد اینکه باشگاه استقلال درصدد جذب یک مهاجم است، گفت: الان خیلی‌ها بحث مهاجم گلزن را مطرح می‌کنند و من شنیده‌ام که این مهاجم آمار خوبی نداشته است. اعتقاد من این است که استقلال نباید این مهاجم را جذب می‌کرد، چون ممکن است در آینده با مشکلات مختلفی که در مورد خارجی‌های قبلی وجود داشت، روبه‌رو شود. فکر می‌کنم بهتر است تمرینات ویژه‌ای را برای مهاجمان استقلال در نظر بگیرند تا شرایط آن‌ها تغییر کند.