بغض کهکشانی ها ترکید/رئال مادرید ۷ - ۱ دپورتیوو لاکرونیا

تیم های رئال مادرید و دپورتیوو لاکرونیا از هفته لالیگا در ساعت ۱۸:۴۵ به مصاف یکدیگر رفتند. این بازی در نهایت با پیروزی ۷-۱ شاگردان زیدان به پایان رسید تا این تیم پس از دو بازی بار دیگر طعم پیروزی را در خانه بچشد. 

لحظات حساس بازی

دقیقه ۲۳: در حالی که بازی با برتری رئال دنبال می شد این تیم مهمان بود که روی ضربه سر لوکاس پرز و توسط ادریان لوپز موفق شد دروازه رئال را باز کند تا برنابئو غرق در سکوت شود. 

دقیقه ۲۸: تیم میزبان روی ضربه سر رونالدو در دهانه دروازه تا آستانی گلزنی پیش رفت اما دروازه بان حریف با یک عکس العمل تماشایی مانع از گلزنی رونالدو شد. 

دقیقه ۳۱: رئال تا آستانه گلزنی رفت اما شوت محکم مارسلو پس از عکس العمل دروازه بان حریف به تیر خورد و در نهایت در دستان روبن مارتینز قرار گرفت. 

دقیقه ۳۲: رئال سرانحام مزد حملاتش را گرفت و ناچو پس از پاسکاری با مارسلو پس از کرنر ارسالی که کوتاه بازی شد تواسنت با یک شوت زیبا دروازه را باز کند و بازی را به تساوی بکشد. 

دقیقه ۴۲: رئال به حملاتش ادامه داد و بار دیگر روی پاس مارسلو و این بار با شوت تماشایی گرت بیل موفق شد به گل دوم برسد تا پیروز به رختکن برود. 

دقیقه ۵۸: فوق ستاره ولزی رئال روی کرنر ارسالی تونی کروس و غفلت مدافعان حریف توانست گل دوم خودش را بثمر برساند تا خیال زیدان از پیروزی راحت شود. 

دقیقه ۶۳: مایورال روی حرکت تماشایی بیل در دهانه دروازه صاحب توپ شد اما ضربه اش را به بیرون زد. 

دقیقه ۶۸: تیم میزبان روی یک ضد حمله سریع توانست به گل چهارم هم برسد. بیل توپ را رونالدو رساند و این بازیکن هم مودریچ را صاحب توپ کرد تا ستاره کروات نخستین گل فصل خود در لالیگا را بثمر برساند. 

دقیقه ۶۹: تیم مهمان می توانست اختلاف را کمتر کند اما آندونه که در دهانه دروازه صاحب توپ شده بود ضربه اش را به بیرون زد. 

دقیقه ۷۸: رونالدو که در این بازی چند موقعیت خوب را از دست داده بود سرانجام با یک ضربه والی محکم روی سانتر کاسمیرو پایش به گلزنی باز شد. 

دقیقه ۸۴: فوق ستاره پرتغالی با یک ضربه سر شیرجه ای روی سانتر لوکاس وازکز موفق شد گل ششم تیمش و گل دوم خودش را بثمر برساند. 

دقیقه ۸۸: تیم میزبان به حملاتش ادامه داد و در دقایق پایانی بار دیگر توسط ناچو روی کرنر کروس به گل رسید تا اختلاف به شش گل برسد.