مدیون علی کریمی هستم

رضا نورمحمدی گل دوم تیمش را مقابل سپاهان به ثمر رساند تا شاگردان علی کریمی 3 امتیاز ارزشمند را کسب کنند.

او می‌گوید: «در دو سال دوری‌ام از فوتبال خیلی سختی کشیدم. چند پیشنهاد هم از تیم‌های شهرستانی داشتم اما از آنجا که به دلیل مشکل خانوادگی می‌خواستم در تهران بازی کنم پیشنهادها را رد کردم با این وجود وقتی علی‌آقا با من صحبت کرد به سپیدرود رفتم.»

او افزود:‌ «بازیکنان سپاهان بعد از آن که شهرآورد اصفهان را باختند خیلی انگیزه داشتند و در صدد جبران نتیجه قبلی و پیروزی بودند اما ما این اجازه را به آنها ندادیم و مقابل دیدگان هواداران‌مان بهترین نمایش ممکن را ارائه دادیم و با شایستگی پیروز شدیم.»

نورمحمدی در ادامه گفت:‌ «قصد رفتن به شهرستان را نداشتم اما وقتی علی‌آقا از من خواست به سپیدرود بروم پیشنهاد ایشان را قبول کردم. صحبتم با ایشان فقط 3 دقیقه طول کشید. در حال حاضر هم در زندگی‌ام مدیون یک نفر هستم و آن شخص علی کریمی است.»

او افزود: «بعد از گلم خیلی خوشحال بودم و قصد داشتم به سمت علی کریمی بروم و گلم را تقدیم ایشان کنم اما بچه‌های تیم روی سروکله‌ام ریختند و اجازه این کار را ندادند.»

او در پایان گفت:‌ « بازیکنان سپیدرود مشکلات زیادی داشتند اما از زمانی که علی کریمی آمده، دریافتی‌ها و شرایط تیم بهتر شده است.»