به کریم بی احترامی شده است

کریم هفته هاست که در افت به سر می برد و محبوبیت او در میان هواداران نیز به شدت کاهش یافته است. خیلی از هواداران رئال تمایل دارند که بنزما فصل دیگر در تیم محبوب شان حضور نداشته باشد.

کریم جزیری، مدیر برنامه های بنزما در همین رابطه به مارکا گفت:« من از 15 سالگی کریم را می شناسم. همان زمانی که او کارش را به عنوان یک بازیکن حرفه ای شروع کرد. او از همان سن  اندک، ذهنیتی قوی داشت و این را در رئال هم نشان داده است.

بنزما 9 سال است که در رئال حضور دارد؛ باشگاهی که از کودکی در رویای حضور در آن به سر می برد و معتقدم سوت های اعتراضی علیه او غیرمنصفانه هستند. به خصوص روز گذشته که رئال با گل های زیاد از حریفش پیش بود و کریم پس از یک ماه مصدومیت به میادین بازگشته بود. برای کریم همیشه تیم در اولویت بوده و از این حیث یک الگو محسوب می شود. او شایسته اعتراضات هواداران نیست.»

جزیری ادامه داد:« کریم اتفاق روز گذشته را درک نمی کند و ناراحت است. این یک بی احترامی و توهین به او بود. کریم هفتمین گلرن برتر تاریخ رئال است و آن قوت اینگونه با او برخورد می شود. او بخشی از یکی از بهترین مقاطع تاریخ رئال بوده است. بله؛ می توان  بر علیه خیلی ها حتی زیدان سوت زد ولی نه برای بازیکنی که حتی وارد زمین هم نشده است. این روش مناسبی برای کمک به بازیکنی مثل بنزما که روحیه خود را از دست داده، نیست.»