پنالتی استقلال درست نبود!
علیرضا نیکبخت‌واحدی، بازیکن اسبق استقلال از بازی دادن شفر به رحمتی دفاع می‌کند.

 نیکبخت در ادامه به بازی آبی‌پوشان مقابل پدیده می‌پردازد: «استقلال یکی، دو هفته است که برد نیاورده و با مساوی به کارش خاتمه داده است. استقلالی‌ها روی نوار پیروزی بودند اما این نوار با بدشانسی قطع شده. واقعاً حیف است تیمی مانند استقلال از شرایط برد فاصله بگیرد.»

نیکبخت افزود: «استقلال بازی خوبی را مقابل پدیده ارائه داد. در سوی دیگر تیم مشهدی هم نمایش قابل قبولی داشت. چند فرصت گل برای آبی‌پوشان از دست رفت و پدیده هم چند فرصت صددرصد گلزنی را از دست داد، به همین دلیل استقلال را مقابل پدیده مستحق برد نمی‌دانم و معتقدم تساوی، نتیجه‌ای عادلانه برای بازی استقلال مقابل پدیده بود.»

او افزود: «دقیقه خاص پنالتی روی پنالتی زدن امید ابراهیمی تأثیر منفی گذاشت. گرفتن پنالتی در دقیقه ۸۸ و بار روانی بازی سنگین مقابل پدیده، استرس زیادی به امید ابراهیمی وارد کرد! و موجب از دست رفتن پنالتی هافبک استقلال شد. هر چند اصلاً معتقدم پنالتی گرفته شده به سود استقلال درست نبود.»

نیکبخت در ادامه گفت: «حسینی از زمانی که درون دروازه استقلال ایستاد، عملکرد خوبی داشت اما به هر دلیلی شفر ترجیح داد مقابل پدیده از رحمتی استفاده کند. حسینی حق گلایه ندارد چون شفر از روزی که قراردادش را امضا کرده، تضمینی نداده که هر بازی باید حسینی بازی کند.»

او در پایان گفت: «بازی استقلال با صنعت نفت آبادان در جام حذفی بسیار سخت و دشوار است. جام حذفی شرایط خاص خودش را دارد اما با وجود تمام دشواری‌ها اگر استقلال از سد صنعت نفت بگذرد، شانس زیادی برای پیروزی در شهرآورد و ادامه راه موفقش در لیگ خواهد داشت.»