خط و نشان بازیکن پارس جنوبی برای استقلال

میثم نقی‌زاده در مورد آخرین وضعیت تیم پارس جنوبی و عدم پیروزی‌اش در دیدارهای اخیر گفت: شرایط تیم جدا از بعد فنی خیلی خوب است و در دیدارهای اخیر نمایش خیلی خوبی مقابل حریفان داشتیم، اما بدشانسی اجازه نداده به نتایج دلخواه‌مان برسیم. در هر دو بازی اخیر خانگی‌مان با سپاهان و استقلال خوزستان تیم برتر میدان بودیم. مخصوصاً بازی آخرمان که بالای هشت موقعیت صددرصد گل را از دست دادیم و روی یک حمله حریف دروازه‌‌مان باز شد.

وی با اشاره به مشکلات مالی پیرامون تیمش یادآور شد: باشگاه تا الان 30 درصد قرارداد‌مان را پرداخت کرده است و آقای رضاییان قول داده تا مابقی مبلغ قراردادمان به زودی پرداخت شود، اما حقیقتاً این مسائل ارتباطی با عدم پیروزی ما در بازی‌های اخیر ندارد. تأکید می‌کنم ما فقط بدشانسی می‌آوریم. از نظر کیفی همچنان یکی از بهترین تیم‌های لیگ هستیم و این موضوع را در بازی‌های‌مان نشان داده‌ایم.

نقی‌زاده در ارتباط با بازی آینده تیمش با استقلال نیز خاطر نشان کرد: این بازی برای ما حساسیت خاصی دارد، چرا که سه امتیاز آن باعث خواهد شد در رقابت برای کسب عنوان مقام دومی بمانیم. البته استقلال تیم قابل احترامی است که پیشرفت خوبی داشته، اما شرایط تیم ما از هر نظر از آنها بهتر است و به این خاطر به کمتر از برد در بازی با این تیم راضی نیستیم.