به AFC شکایت می‌کنم و تا ریال آخر پولم را می‌گیرم

درباره شکایتش از باشگاه استقلال خوزستان بیان کرد: این شکایت برای چند ماه قبل و چک هم برای اردیبهشت ماه بود. آنها فرصت داشتند پول من و سایر بازیکنان را پرداخت کنند اما آنقدر معطل کردند تا یک روز مانده به دیدار حساس استقلال خوزستان مقابل ذوب آهن، آن را در اینستاگرام و رسانه ها منتشر و من را دشمن این تیم معرفی کنند.

او افزود: من و بازیکنان تیمم 16 ماه حقوق نگرفتیم و به احترام مردم و هوداران استقلال خوزستان تا پای جان بازی کردیم اما این چک، حق و حقوق من است و تا ریال آخرش را دریافت می کنم. پیش از شکایت به  استاندار، فرماندار، هیئت فوتبال و نمایندگان مجلس زنگ زدم و به آنها گفتم یا پول من و بازیکنان را بدهید یا شکایت می کنم که متاسفانه هیچ جوابی به من ندادند و مجبور به این کار شدم.

پورموسوی ادامه داد: من نماینده کادرفنی و بازیکنان بودم و وظیفه داشتم طلب آنها را از باشگاه بگیرم. بازیکنان در چندسال گذشته با جان و دل بازی کردند و اکنون وظیفه دارند پول آنها را پرداخت کنند. باشگاه به من پیشنهاد داد، پولم را بگیرم و تسویه حساب کنم اما به آنها گفتم یا تمام بازیکنان باید طلب هایشان را بگیرند یا من هم نمی گیرم چون احقاق حق بازیکنان مهم تر از پول خودم است.

سرمربی سابق استقلال خوزستان گفت: من یک فصل قراردادم را طلب دارم و نکته جالب آنجاست که در ماه محرم، 3 نشست با مسئولان استقلال خوزستان برگزار و به آنها اعلام کردیم که 50 درصد قرارداد ما را بدهند و 50 درصد دیگرش را می بخشیم اما آنها زیر قول شان زدند و اگر آنها طلب داشتند، حاضر بودند از پول شان بگذرند؟

وی خاطرنشان کرد: پارسال از صبح تا شب در استانداری خوزستان بودم و موفق شدم 3 و نیم میلیارد برای باشگاه پول بگیرم اما یک ریال خودم پول نگرفتم و آن را بین بازیکنان تقسیم کردم تا حداقل بازیکنانی که کم پول گرفتند، بدانند سرمربی تیمشان به فکر آنهاست و خودش هیچ پولی دریافت نکرده است. برخی مسئولان به ما می گفتند، شما بازی ها را ببرید مسائل مالی با ما، اما وقتی فصل تمام شد، حتی جواب تلفن ما را ندادند.

سرمربی فولاد درباره میزان مبلغ چکی که در اختیار دارد، اظهار کرد: ما که تخلفی انجام ندادیم. زمانیکه چک می دهید، یعنی هدف تان پول دادن است که این اتفاق رخ نداد و حتی مسئولان جواب تلفن ما را ندادند و مجبور شدیم شکایت کنیم. البته این 3 میلیارد بخشی از طلب ها است و باقیمانده آن هم با شکایت به AFC دریافت می کنیم.

پورموسوی در پایان گفت: یک ریال از طلبم را نمی بخشم و زمانیکه طلب بازیکنان و کادرفنی را گرفتم، تمام اعضا را دعوت و پول ها را تقسیم می کنیم تا همه راضی شوند. بازیکنان یکسال برای این تیم زحمت کشیدند و مردانه بازی کردند. من مشکلات آنها را دیدیم و ان شاالله حکم و طلب هایمان را می گیریم و مشکلات حل می شود.