واکنش تراکتورسازی به اظهارات طارمی

کاظم محمودی درباره مسائل مطرح شده راجع‌به پرونده مهدی طارمی، اظهار داشت: باعث تاسف است که چنین اتفاقات تلخ و غیراخلاقی در فوتبال ایران رواج پیدا کرده. باشگاه تراکتورسازی با توجه به حساسیت موضوع پیگیری‌های قانونی خود را آغاز کرده است!

وی افزود: شنیدن بعضی از مسائل در فوتبال ما واقعاً تاسف برانگیز و باور نکردنی است. میلیون‌ها جوان در ایران علاقمند به فوتبال هستند و همه اخبار را با دقت دنبال می‌کنند. وقتی به همین سادگی در فوتبال حرفه‌ای حرف از دروغ، تبانی و جعل زده می‌شود، چه الگویکی به جامعه جوان‌مان می‌دهیم؟ از طرفی، چه کسی پاسخگوی آسیب های ناشی از تخریب وجهه فوتبال ایران در عرصه های بین المللی است؟

سرپرست تراکتورسازی خاطرنشان کرد: با توجه به قانون که صراحتاً نتیجه مسابقات بر مبنای مدارک جعلی و غیر واقعی تغییر می‌کند، ما در حال پیگیری دقیق موضوع از طریق فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم. اگر این اتفاق بیفتد، با توجه به نتایج فصل گذشته، تراکتورسازی قهرمان محسوب می‌شود. از سوی دیگر انصافاً طارمی یکی از ارکان و مهمترین عناصر قهرمانی پرسپولیس بوده، در حالی که به واقع اصلاً حق حضور در بازی‌ها را نداشته و این عادلانه نیست. به همین منظور موضوع را از طریق وکلای باشگاه با جدیت پیگیری می‌کنیم و اجازه نمی‌دهیم حق‌مان در این مسئله پایمال شود.