تیم ما مقابل پرسپولیس خیلی خوب کار کرد

فیروز کریمی ظهر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از بازی گسترش فولاد تبریز با نفت تهران گفت: بازی سختی در پیش داریم و تلاش می کنیم پیروز شویم.

وی سپس با بیان اینکه تیمش مصدوم هایی برای این بازی دارد گفت: نفت در این هفته‌ ها خیلی با برنامه‌ ریزی عمل کرده و در سه بازی هفت امتیاز گرفته است.

کریمی همچنین با تاکید بر اینکه نفت بازیکنان باتجربه‌ای دارد که سال‌ها در تیم ملی کار کرده‌ اند، ادامه داد: علاوه بر خالقی‌فر، چند مصدوم دیگر هم داریم، اما جای نگرانی نیست.

وی سپس با اشاره به اینکه در بازی با ذوب ‌آهن بحث قوای تیمی نبود، افزود: یک ضربه ایستگاهی زدند و بازیکن ما قصور کرد. ما سعی می‌کنیم با نفراتی که داریم جای خالی بازیکنان مصدوم را پر کنیم.

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به اینکه تیم ما مقابل پرسپولیس خیلی خوب کار کرد، گفت: ما بازی آسانی نخواهیم داشت و امیدوارم خدا هم یک لطفی کند و نتیجه خوبی هم مقابل این تیم کسب کنیم.

وی با بیان اینکه ما از نقاط ضعف تیم نفت آگاهی داریم، ابراز داشت: دفاع و حمله تیم ما شکل گرفته و نقاط ضعف‌مان را پوشش داده ایم، البته تیم نفت نیز تیم توانمندی است و کادر فنی خوبی دارد.

کریمی با اشاره به گل خوردن تیمش در دقایق پایانی گفت: گل خوردن در دقایق پایانی به معنی ضعف بدنی نیست. اینکه یک تیم در دقایق پایانی گل بزند نشانه قدرت این تیم نیست و اینکه در دقایق پایانی گل بخورد نشانه ضعف بدنی‌اش هم نیست.

وی ادامه داد: ما جلوی ذوب‌آهن غفلت کردیم و بازی را باختیم. ولی باید در دقایق پایانی بیشتر دقت کنیم.