تلاش برانکو و پیروانی برای جلوگیری از حاشیه‌های احتمالی برای پرسپولیس

صحبت‌های مهدی طارمی در برنامه نود دوشنبه شب باعث شد تا یک بار دیگر هجمه‌های زیادی نسبت به باشگاه پرسپولیس به راه بیفتد. این هجمه‌ها آنقدر افزایش پیدا کرد که حتی برخی از باشگاه‌ها قهرمانی پرسپولیس در لیگ فصل گذشته را زیر سؤال بردند و خواستار برخورد با این باشگاه شدند.

این مسائل از طرف دیگر جو نسبتا منفی را در داخل تیم پرسپولیس پدید آورد به طوری که در این یکی دو روز بازیکنان این تیم واکنش منفی به مهدی طارمی و صحبت‌هایش نشان دادند و معتقد بودند که او نه تنها صحبت‌های خوبی انجام نداد بلکه زمان مناسبی را هم برای بیان این صحبت‌ها انتخاب نکرد. چرا که پرسپولیس این روزها در کورس برای تکرار قهرمانی‌اش است و بازی‌های حساسی هم پیش روی شاگردان برانکو قرار دارد. 

در این یکی دو روز برخی از مسئولان تیم پرسپولیس با صحبت‌هایی که با بازیکنان داشته‌اند از آنها خواسته‌اند بی‌توجه به حاشیه‌های اخیر همه تمرکز خود را بر روی پرسپولیس و بازی‌های پیش رو گذاشته و به اتفاقات رخ داده فکر نکنند. آنها می‌دانند که پرسپولیس در چه شرایط حساسی قرار دارد و به همین دلیل از بازیکنان خواسته‌اند که خود را درگیر این حاشیه‌ها نکرده و همه تمرکز خود را معطوف به زمین چمن کنند.

بازیکنان پرسپولیس می‌دانند که انتقادهای انجام شده از سوی این جوان بوشهری در نهایت گریبان خود او و مدیران سابق باشگاه را می‌گیرد اما واکنش‌ها به این صحبت‌ها در بین بازیکنان پرسپولیس بسیار منفی بوده است. هر چند که تلاش می‌کنند تاثیر این مسائل را در بازی‌های پیش رو را نبینند. 

پرسپولیسی‌ها روز جمعه در شهر قدس باید به مصاف پیکان بروند و خوب می‌دانند اگر بخواهند حاشیه‌ها را در روند حرکتی‌شان دخیل کنند بیشتر از همه خود آنها ضرر خواهند کرد. این در شرایطی است که طارمی از جمع سرخپوشان جدا شده و به تیم قطری رفته است اما اثرات صحبت‌های او باعث شده یک سونامی برای پرسپولیسی‌ها راه بیفتد. حالا برانکو و افشین پیروانی بدون شک باید توان بیشتری بگذارند تا اجازه ندهند این حاشیه‌های رخ داده در روند حرکتی پرسپولیس باعث اتفاقات معکوس شود.