گومز: برای بالا بردن سطح‌مان نیاز به بازی با ایران داریم

یورنس گومز در خصوص حضورش با تیم ملی اسپانیا در مسابقات پرشین کاپ، اظهار داشت: خیلی خوشحالیم که برای اولین بار در تورنمنت پرشین کاپ حاضر شدیم. نمی‌دانستیم که ایران لیگ به این خوبی، باشگاه‌های خوب و تیم ملی خوب دارد. تمرینات خوبی در بوشهر انجام دادیم و شرایط خوب بود.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از سطح مسابقات گفت: آنالیز ما از این مسابقات که اولین دوره حضورمان بود، امیدوار کننده است. مقابل ایران در دیدار آخر، بازی خوبی انجام دادیم و ایران هم تیم خیلی خوبی بود. من هم دو گل در مسابقه پایانی زدم و تلاش زیادی کردم که برنده باشیم، اما نشد. با این حال از حضورمان در ایران خیلی خوشحالیم، چون برای بهتر شدن سطح‌مان بازی‌های خوبی انجام دادیم. من با تیم باشگاهی‌ام برای مسابقات باشگاه‌های اروپا-آسیایی دوباره به ایران و این بار به یزد سفر می‌کنم.

مهاجم تیم ملی اسپانیا که همراه با محمد احمدزاده از ایران و اولگ به عنوان بهترین گلزن مسابقات انتخاب شد در این خصوص خاطرنشان کرد: اتفاق خیلی زیبایی بود که در این تورنمنت برای من رخ داد. برای نفرات دیگری هم که در این تورنمنت حضور داشتند و جزو بهترین‌ها بودند، خوشحالم.

گومز درباره نگاهش به ایران پس از اولین سفری که به کشورمان داشت، گفت: ایران کشوری زیباست و من پنج روز اینجا حضور داشتم و واقعاً مشکلی نداشتم. مردم خوبی دارید، آنها همه چیزشان شگفت انگیز است، فریاد زدن‌ها و تشویق هایی که می‌کنند. طبیعت بسیار زیبایی هم در بوشهر دیدیم.

مهاجم تیم ملی اسپانیا که در بوشهر محبوب بود و مورد استقبال هواداران قرار گرفت، در این خصوص به تسنیم گفت: من دیوانه آنها شدم. هوادارانی که شگفت انگیز فریاد می‌زدند و من حال خیلی خوب داشتم. واقعاً از حضور در ایران خیلی خوشحالم و غذاهای خیلی خوبی هم اینجا خوردم.

وی در خصوص تقابل مجدد ایران و اسپانیا و سطح تیم ملی ایران تصریح کرد: ایران را از نزدیک دیدم، تیمی که در جام جهانی سوم شد و خیلی خوشحالم که ایران و اسپانیا با هم بازی کردند. به نظرم ما بازهم نیاز داریم مقابل هم بازی کنیم تا سطح‌مان را افزایش بدهیم.

گومز درباره رویارویی ایران و اسپانیا در جام جهانی 2018 فوتبال روسیه و پیش‌بینی‌اش از این مسابقه نیز گفت: امیدوارم که اسپانیا در جام جهانی برنده شود.