نقطه ضعف استقلال مشخص شد

صادق ورمزیار در خصوص دیدار سه شنبه آینده آبی پوشان برابر الهلال عربستان، گفت: الهلال و استقلال همیشه بازی‌هایشان برابر یکدیگر بسیار تماشایی و سخت بوده و حالا با توجه به اینکه  هر دو تیم در دیدار اول به تساوی دست پیداکرده اند نمی خواهند بازنده باشند.

وی افزود: با هماهنگی که در بین بازیکنان استقلال وجود دارد و نبود چند بازیکن الهلال، استقلال می تواند پیروز این دیدار باشد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص تساوی آبی پوشان برابر الریان قطر گفت: با شرایطی که استقلال داشت می توانستیم با دست پر و با ۳ امتیاز بازی را به پایان برسانیم. پیروزی برای ما دور از دسترس نبود و شاید اگر بدشانس نبودیم و بهتر دفاع می کردیم می توانستیم برنده این دیدار باشیم.

وی تاکید کرد: در بحث دفاعی عملکرد خوبی نداشتیم و دو گل بد را دریافت کردیم. مدافعان ما باید تمرکز بیشتری داشته باشند و اجازه ندهند به راحتی اسیر فشار تیم حریف شوند. گرچه یک امتیاز هم خوب بود اما می توانستیم با یک بازی منطقی تر به ۳ امتیاز دست پیدا کنیم.

ورمزیار تصریح کرد: دو نیمه متفاوت را مقابل الریان داشتیم. نیمه اول دقایقی خوب بودیم و به گل دست پیدا کردیم اما به یک باره الریان بازی را در اختیار گرفت و توانست دو گل به ما بزند. اما در نیمه دوم توفانی آغاز کردیم و به آنچه که می خواستیم، رسیدیم. البته اگر بدشانس نبودیم توپ هایمان به تیر دروازه نمی خورد و می توانستیم به دو گل دیگر برسیم.

وی در افزود: نیمه مربیان را شفر از آن خود کرد و توانست صحبت های فنی خوبی با بازیکنان انجام داده و دیدم که استقلال پرفشار ظاهر شد و توانست بعد از دو بار که به تیر دروازه زد در دقایق پایانی دروازه حریف را باز کند. البته بازیکنان الریان هم مثل «تاباتا» عملکرد خوبی داشتند اما فشار استقلال باعث شد تا تاباتا عصبی شده و از بازی اخراج شود و این یک کمک موثر برای استقلال بود.

ورمزیار در ادامه تصریح کرد: متاسفانه باز هم شاهد درگیری های تیم های کشورهای عربی مقابل استقلال بودیم و البته بازیکنان ما باید هوشیار باشند و اجازه ندهند این حواشی تاثیر منفی بر روی بازی آنها بگذارد.

ورمزیار در پاسخ به این سئوال که عملکرد کدام خطوط استقلال را بهتر دیدید گفت: خط میانی استقلال بسیار خوب بود و توانست در نیمه دوم کاملا بازی را در اختیار گرفته و اجازه بازی سازی به حریف ندهد و در دقایق پایانی هم دیدیم امید ابراهیمی با یک ارسال دقیق باعث تساوی استقلال برابر الریان شد.