خط و نشان مدافع سابق آبی پوشان برای استقلال

ایمان مبعلی هافبک تیم فولاد در مورد شرایط این روزهای تیمش بعد از باخت مقابل پیکان گفت: ما بازی بدی انجام ندادیم. اتفاقاً گل اول را هم زدیم ولی پیکان خیلی بهتر از آن چیزی بود که ما تصورش را می کردیم. آنها علی رغم در اختیار نداشتن چند مهره اصلی خود نمایش با کیفیتی داشتند و ما را غافلگیر کردند.

او ادامه داد: البته ما هم بدشانس بودیم و می توانستیم بازی را به شکل بهتری مدیریت کنیم. اما از فرصت هایمان استفاده نکردیم تا روند شکست ناپذیری مان خراب شود. تیم ما شرایط خیلی خوبی داشت ولی متاسفانه در دو بازی رفت و برگشت مغلوب پیکان شدیم. جالب اینجاست که در آن بازی نیز مستحق باخت نبودیم و داور بازی گل صحیح ما را مردود اعلام کرد.

مبعلی در مورد اولین شکست خانگی تیمش تصریح کرد: ما تا هفته بیست و سوم در خانه باختی نداشتیم و این رکورد منحصر به فردی محسوب می شد. اما خوشحالم که این باخت را زمان خوبی متحمل شدیم. ما فرصت جبران داریم و می توانیم با این شوک، روند کار خودمان را از سر بگیریم.

او پیرامون 7 بازی پیش روی تیمش گفت: ما در 7 بازی آینده 7 فینال را در پیش داریم که تک تک بازی ها 6 امتیازی هستند چرا که باید به مصاف حریفان مستقیم خودمان برویم. این یعنی اینکه سرنوشت ما دست خودمان است و می توانیم با کسب نتیجه در این دیدارها مسیر نایب قهرمانی مان را هموار کنیم.

مبعلی خاطرنشان کرد: ما می دانستیم در صورت باخت کارمان سخت خواهد شد و حالا در جدول 3 تیم 38 امتیازی داریم و از طرفی استقلال هم می تواند خودش را بالا بکشد. اما همانطور که گفتم بدشانس بودیم و حالا باید روی تک تک بازی ها متمرکز شویم. 

هافبک فولاد در مورد دیدار این هفته تیمش مقابل استقلال خاطرنشان کرد: خب ما بازی مهمی در پیش داریم. در دور رفت ما در حالی به مصاف استقلال رفتیم که اولین بازی خود با هدایت شفر را تجربه می کرد. آنها شرایط خیلی خوبی پیدا کرده اند و با شفر به کلی متحول شده اند. اما این بازی برای ما اهمیت ویژه ای دارد و برای ماندن در کورس شک نکنید تنها برای کسب سه امتیاز به میدان می رویم.