حاج رضایی: پرسپولیس آماده ترین تیم ایران است

امیر حاج رضایی به تشریح هفته اول لیگ قهرمانان آسیا پرداخت و گفت: در بین چهار نماینده کشورمان در هفته اول بیشترین جفا در حق تراکتورسازی شد. الاهلی 23 میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده بود. البته حسن تیم های ایرانی نسبت به تیم های حاشیه خلیج فارس وجود نیروی انسانی غنی در داخل کشور است موضوعی که خرج های نجومی تیم های عربی برای خرید بازیکن را پوشش می دهد.

حاج رضایی ادامه داد: اعتقاد دارم اگر این بازی در تبریز و در برابر هواداران پرشور تراکتورسازی انجام می شد بدون شک نتیجه دیگری رقم می خورد و نماینده کشورمان می توانست حریف متمول خود را با شکست بدرقه کند اما متاسفانه به دلیل مشکلاتی که وجود دارد تراکتورسازی ناچار بود به جای بازی کردن در مقابل هواردان پر تعداد خود در یک ورزشگاه خالی که از نظر شرایط جغرافیایی بیشتر به سود الاهلی بود بازی کند.

وی ادامه داد: نتواسنستم بازی ذوب آهن را تماشا کنم اما اینکه تیمی در دوازده دقیقه سه بار دروازه خود را بازشده ببیند طبیعی نیست و باید کارشناسی شود اما پرسپولیس و استقلال دو نماینده دیگر کشورمان روز اول مسابقات را فوق العاده پشت سر گذاشتند و نتایج خوبی را کسب کردند.

کارشناس فوتبال کشورمان در رابطه با پرسپولیس گفت: این تیم در حال حاضر آماده ترین تیم کشورمان محسوب می شود و در اولین بازی آسیایی خود نیز به خوبی از تمام فضای زمین استفاده کرد و بازی خود را به حریف دیکته کرد و با کسب یک برد پرگل گام اول را محکم برداشت.

حاج رضایی در واکنش به پرسشی مبنی بر اینکه برخی نسف قارشی را تیم ضعیفی می دانستند و علت پر گل پرسپولیس را هم همین موضوع عنوان کردند نیز خاطرنشان کرد: پاختاکور و بنیادکار دو تیم مطرح کشور ازبکستان هستند که البته با فراز و نشیب هایی روبرو شده اند. در فصول گذشته لوکوموتیو تاشکند و نسف قارشی نیز به جمع تیم های مدعی این کشور اضافه شده اند؛ در این بین نسف قارشی نسبت به سایر تیم های ازبکستانی از سابقه کمتری برخوردار است و تیم جوانی را در اختیار دارد و شاید بتوان گفت نسبت سایر تیم ها کمی ضعیف تر باشد اما نمی توان بازی خوب پرسپولیس را در این بین نادیده گرفت و شاگردان برانکو در هفته اول نمره قابل قبولی گرفتند.

وی با تمجید از عملکرد استقلال اضفه کرد: این تیم جسورانه بازی کرد و در برابر رقیب متمول خود تا دقیقه نود بازی از تلاش دست بر نداشت. تفکرات شفر استقلال را به کلی دگرگون کرده است و اگر بازیکنان الریان رو به جنگ روانی نمی آوردند و اجازه می دادند بازی روند معمول خود را طی کند استقلال می توانست پیروز این بازی باشد.

حاج رضایی ادامه داد: اگر استقلال در بازی برابر الریان شکست می خورد مشمول بی انصافی فوتبال می شد چراکه آن ها در طول نود دقیقه بازی سخاوتمندانه ای را به نمایش گذاشتند و هرگز در برابر میزبان خود پا پس نکشدیند و امیدوارم در کنار سایر نمایندگان کشورمان این تیم هم در برابر الهلال موفق باشد.