السد موفق شد در جدال حساس لیگ ستارگان رقیب سنتی خود العربی را در جدال معروف به "دربی قطر" با نتیجه ای پرگل از پیش رو برداشته همچنان اختلاف دو امتیازی خود با الحیل در صدر جدول را حفظ کند. نتیجه ای که بیشتر از همه سرمربی پرتغالی السدی ها را خشنود کرد و باعث شد او برای بازی سه شنبه شب با قهرمان ایران خط و نشان بکشد.

اسوالدو فریرا بعد از برد مقابل العربی گفت:« تنها 72 ساعت زمان داشتیم تا در بازگشت از امارات خود را برای این بازی مهم آماده و ریکاوری کنیم از همین رو با نگاهی به نتیجه می توانم کاملا از شاگردانم رضایت داشته باشم».

 


او ادامه داد:« در ابتدا به خاطر تمرین اندک و عدم اجرای برنامه ها کمی در نوع فوتبال خود استرس حاکم بود اما با گذشت زمان این استرس ها به حداقل رسید و در هر دو نیمه با نمایشی برتر نسبت به حریف توانستیم به آن چه نیاز داشتیم برسیم که نتیجه این برد قطعا در بازی بعدی ما در لیگ قهرمانان به وضوح مشاهده خواهد شد».


سرمربی پرتغالی با بیان این که اعتماد به نفس بالای شاگردانش او را خشنود می کند، تصریح کرد:« مسلما بازی های آسیایی هم برای ما اهمیت دارد به خصوص بازی با پرسپولیس که فکر می کنم برد دیشب ما برابر العربی مسیر برد احتمالی مان مقابل قهرمان ایران را نیز هموار خواهد کرد چون تیم در بهترین شرایط رحی روانی راهی مصاف با پرسپولیس می شود».