عیار "پرسپولیس" مقابل السد تخمین زده می شود

حسن خان‌محمدی در رابطه با عملکرد پرسپولیس برابر نسف‌قارشی در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس مقابل نسف قرشی بازی خوبی انجام داد. البته حریف تیم قدرتمندی نبود اما  پرسپولیس هم عملکرد عالی داشت و توانست با این نتیجه به برتری برسد.

وی در مورد بازی بعدی پرسپولیس برابر السد افزود: به هر حال السد تیم خوبی است که امکانات خیلی کاملی دارد و از حضور بازیکنان خوب بهره می‌برد. به نظر من عیار پرسپولیس در این بازی مشخص می‌شود.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا تیم برانکو توانایی پیروزی برابر السد را در این بازی دارد یا خیر،خاطرنشان کرد: این به نگاه برانکو بستگی دارد که می‌خواهد سه امتیاز را بگیرد یا یک امتیاز را. البته اگر تیم برانکو برای یک امتیاز هم به میدان برود به نظر من کار اشتباهی نکرده است. پرسپولیس این توانایی را هم دارد که به پیروزی برسد.

وی در مورد تفاوت پرسپولیس امسال با تیم پارسال تصریح کرد: شاید تیم سال گذشته از نظر نفری بهتر بود اما تیم امسال واقعا منسجم‌تر است و این انسجام تیمی برگ برنده تیم برانکو است.

خان‌محمدی در رابطه با اینکه آیا پرسپولیس امسال این توانایی را دارد که قهرمانی آسیا را بعد از چندین سال تجربه کند، تصریح کرد: کار سخت است و تازه اولین بازی را پشت سر گذاشتیم. سایر تیم‌ها هم خرج زیادی کرده‌اند. اگر واقع گرا باشیم در فوتبال ما امکانات در مقایسه با سایر کشور ها بسیار محدود است اما عملکرد خوب بازیکنان و انسجام تیم برانکو شاید کارساز شود.