یک پیشکسوت ایراد استقلال را گرفت

محمد نوری درمورد دیدار روز سه‌شنبه استقلال با الهلال عربستان گفت: الهلال یکی از تیم‌های قدرتمند و رزومه‌دار آسیا است، استقلال هم در بازی مقابل الریان فوتبال خوبی را به نمایش گذاشته حقش پیروزی بود. استقلال از نظر روحی و روانی شرایط خوبی دارد و از زمان حضور شفر آبی‌پوشان بازی‌های خوبی را به نمایش می‌گذارند و کارهای ترکیبی خوبی را در استقلال شاهد هستیم. 

وی افزود: استقلال ایرادهایی در خط دفاع دارد در جاگیری‌ها و پرس من تو من با مهاجمان حریف اشکالاتی در این تیم دیده می‌شود اما خط دفاع استقلال نسبت به فصل گذشته و نیم فصل اول بسیار خوب عمل می‌کند،‌در نبود پژمان منتظری روزبه چشمی می‌تواند به خط دفاع استقلال کمک کند. 

بازیکن اسبق استقلال با اشاره به شرایط فنی بازی گفت: به نظر من در این مسابقه هر تیمی که هافبک‌هایش بهتر عمل کنند و بتوانند بازی را در دست بگیرند پیروز میدان خواهند شد، در استقلال امید ابراهیمی، داریوش شجاعیان و جبارف سه هافبک آماده هستند که شرایط بسیار خوبی را دارند، فرشید اسماعیلی هم دیگر محروم نیست و به هافبک‌های استقلال اضافه خواهد شد. تیام بازیکنی که تازه به استقلال آمده در بازی گذشته یک نیمه بازی کرد و نشان داد که بازیکن خوبی است. 

نوری با اشاره به بازی علی قربانی مهاجم استقلال گفت: قربانی بازیکن زحمت‌کشی است به دفاع حریف فشار زیادی می‌آورد بدون توپ خوب بازی می‌کند و در کارهای دفاعی هم به تیم استقلال کمک می‌کند، در چند بازی اخیر قربانی بازی‌های خوبی را برای استقلال انجام داده است بازی استقلال و الهلال یک مسابقه 6 امتیازی است که تیم برنده قطعا به صعود از این گروه امیدوار می‌شود.