ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل تیم مهدی طارمی

ارطغرول ساغلام، سرمربی ترکیه‌ای تراکتورسازی در حالی تیمش را به مصاف الغرافه می‌فرستد که به دلیل شکست در دیدار نخست مقابل الاهلی نیاز مبرم به هر 3 امتیاز این بازی دارد و در تلاش است تا بهترین ترکیب خود را به میدان بفرستد.

در دروازه سرخپوشان مثل دیدارهای اخیر، ژوردی آلمیدای برزیلی ایفای نقش می‌کند و در مرکز خط دفاع هم محمد نادری و محمدرضا مهدیزاده مثل همیشه ایفای نقش خواهند کرد و همچنان اثری از سیمه، مدافع جدید این تیم نیست.

در کناره ها هم محمدرضا شربتی در سمت چپ و محمد ایران پوریان در سمت راست حضور خواهند داشت.

در خط هافبک از عقب مهدی کیانی در نقش هافبک دفاعی ایفای نقش خواهد کرد و وظیفه سنگینی مقابل بار هجومی تیم حریف خواهد داشت. در کنار او مهدی مهدی‌پور کمی جلوتر ایفای نقش می‌کند و وظیفه بازیسازی از عقب میدان را بر عهده دارد.

یک خط جلوتر و در پست هافبک هجومی تراکتوراسازان در سمت راست دانیال اسماعیلی‌فر را در اختیار دارند و سمت چپ هم مثل همیشه در اختیار محمد ابراهیمی است. احسان پهلوان هم در پست پشت مهاجم ایفای نقش خواهد کرد.

در خط حمله تراکتوراسازان هم در نبود فرزاد حاتمی به نظر می‌رسد ارسلان مطهری به تنهایی ایفای نقش می‌کند.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی مقابل الغرافه به شرح زیر است:

ژوردی آلمیدا، محمدرضا مهدیزاده، محمد نادری، محمد ایران پوریان، رضا شربتی، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، دانیال اسماعیلی‌فر، محمد ابراهیمی و ارسلان مطهری