توصیه دروازه بان سابق پرسپولیس به شاگردان برانکو

نیما نکیسا در مورد دیدار پرسپولیس مقابل السد قطر در چارچوب هفته دوم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: به نظرمن شاگردان برانکو باید هوشمندانه بازی کنند و بهتر است برای کسب یک امتیاز به میدان بروند. برد در قطر به لحاظ فنی چندان سخت نیست اما از نظر حواشی سخت است.

او افزود: برخی تماشاگران قطری مطمئنا در بازی فردا به دنبال این هستند تا حواشی ایجاد کرده و با این کارشان اعصاب بازیکنان پرسپولیس را خراب کنند و در ضمن یک سری بازیکنان خوب هم از کشورهای مختلف در این تیم حضور دارند و معتقدم السد تیم خوبی است و به همراه پرسپولیس از بخت و اقبال بالایی برای صعود از این گروه برخوردارند.چنانچه پرسپولیس شوت زن خوبی داشته باشد بدون شک می تواند از فضای بین دفاع السد نهایت استفاده را ببرد به این تیم ضربه بزند.

نکیسا درباره تیم حریف گفت: السد تیمی کند است اما در عین حال در خط حمله از بازیکنان خوبی برخوردار است که مطمئنا می توانند در بازی فردا کار را برای پرسپولیس سخت کنند. در ضمن بازیکنان این تیم به خوبی در جاهایی که برای آنها تعیین شده قرار نمی گیرند و این می تواند نقطه عطفی برای مهاجمین زهردار پرسپولیس باشد تا ضربه نهایی را به السد بزنند. تیمی که السد با آن بازی کرد تیم باهوشی نبود، شاید تک مهره هایی داشت ولی از هارمونی و هماهنگی خوبی برخوردار نبود. به نظر من رمز موفقیت پرسپولیس در بازی با السد دور نگه داشتن خط دفاعی از دروازه بان است.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره حضور ژاوی و پور علی گنجی در تیم السد گفت: السد بازیکنان خوبی دارد و در ضمن قراردادهای کلانی را هم با برخی بازیکنان منعقد کرده است و تلاش دارد با جذب بازیکنان نامی و گران قیمت به نتایج خوبی در مسابقات دست یابد. به نظر من شکست السد غیر ممکن نیست، حتی در خانه. پرسپولیس بهتر است چشم به ضد حملات داشته باشد تا بتواند با اتکا به سرعت بالای وحید امیری، فرشاد احمدزاده و علیپور از تک موقعیت هایش به نحو احسن استفاده کند.

او درمورد برانکو هم گفت: به اعتقاد من برانکو مربی بسیار قابل احترام و کاربلدی است و قطعا تاکتیک های خوبی را برای بازی فردا اتخاذ کرده است تا شاگردانش به سه امتیاز بازی برسند.

دروازه بان اسبق پرسپولیس درمورد زوج خط حمله گادین منشا و علیپور هم گفت: پرسپولیس تیمی است که خیلی خوب مهاجم و هافبک می سازد. از زمان ناصر محمد خانی تا خود علیپور مهاجمان خوبی در پرسپولیس بازی کرده اند و به طور حتم در بازی فردا می توانند با استفاده از فضاها کار را برای السد با مشکل مواجه کنند.