به گزارش پانا، حسین کعبی در خصوص صحبت های محمود یاوری در برنامه ۹۰ اظهار داشت: یاوری را همه می شناسند که چطور آدمی است و نیازی نیست که در موردش صحبت کنم. به او هیچ وقت بی احترامی نکردم و همیشه احترامش را نگه داشتم ولی انگار نمی خواهد حرمتش حفظ شود.

وی افزود: او اگر به خودش نمی رسد به ما ربطی ندارد ولی ما به خودمان می رسیم و زیر ابرو برمی داریم. اگر ما این کار را می کنیم به یاوری ربطی ندارد و باید پدر و مادر جلوی ما را بگیرد. یاوری هم بهتر است جلوی بچه ها و خانواده اش را بگیرد و اصلا کارهای شخصی ما ربطی به او ندارد.

هافبک سابق استیل آذین تصریح کرد: جالب است مربی که در یک فصل ۳ تیم را فنا می کند و می اندازد، مشخص است که پارتی دارد و کسی پشتش هست که سال بعد هم تیم می گیرد وگرنه مگر ممکن است کسی با این کارنامه بازهم در فوتبال فعالیت کند؟ او داشت صباباتری را می انداخت ولی ویسی به داد آنها رسید و تیم را نجات داد.

کعبی گفت: منتظر بودم یاوری در موردم حرف بزند تا جوابش را بدهم. همه می دانند تمریناتش مثل قدیم است. علی عشوری مینیسک پاره کرد ولی او که مربی بود حتی یک زنگ به او نزد. تیم را برد اصفهان و سقوط ما مسجل شد ولی او با تیم برنگشت چون می خواست بماند. چطور پولش حلال است؟

وی ادامه داد: معلوم است که کسی پشتش هست. اگر یک بار دیگر علیه من حرفی بزند، بد جور جوابش را می دهم. اگر روزی عادل مرا به برنامه ۹۰ دعوت کند کسی را که می شورم و کنار می گذارم، یاوری است. خیلی چیزها از او دارم که اگر بگویم، واویلا می شود. داداش او کنار تیم بود و هرچه می شد به او انتقال می داد. او آنتنش در تیم بود.

هافبک سابق استیل آذین افزود: در فوتبال ما همه در یک سطح هستند. آقای یاوری بگذار دهانم بسته بماند. اصلا به او ربطی ندارد زیر ابرو بر می دارم. معلوم است که او را چه کسی به فوتبال آورده.

کعبی در خصوص وضعیت راه آهن گفت: تمرینات صبح و ظهر انجام می شود. ما سعی می کنیم تیم خوبی برای نیم فصل دوم جم و جور کنیم. بدنسازی تیم سبک و مفید است. با تیم انتظام یک بازی دوستانه داریم. نمی دانم انتظارم کجاست. شاید انتظام رئال باشد!

وی تاکید کرد: بچه ها پول ها را گرفته اند و با انگیزه در تمرینات شرکت می کنند. نزدیک ۲ سال بود خیلی ها پولی نگرفته بودند. خیلی سخت است متاهل باشی و ۲ سال بدون پول فقط بازی کنی. البته دایی آمریکا بوده و دیشب رسیده. خدا را شکر مشکل بچه ها حل شد تا سرمربی هم خیالش از این بابت راحت شود.

هافبک اسبق پرسپولیس در خصوص حضور دنیزلی در این تیم افزود: دوست داریم با پرسپولیس موفق شود. او خیلی مربی بزرگی است و همه می دانند که پرسپولیس دوران او خیلی عالی بازی می کرد. البته کسی نیست که دخالتی را بپذیرد. می دانم که او موفق می شود و پرسپولیس را زیر و رو می کند.

کعبی در خصوص مخالفت دنیزلی با مهدوی کیا گفت: مهدی بازیکن بزرگی است و نیاز به تعریف من ندارد. بالاخره ۸ سال فقط در هامبورگ بوده. هرتیمی آرزوی داشتن او را دارد ولی بالاخره دنیزلی تصمیم می گیرد و نمی دانم که چرا مهدی را نمی خواهد.