اظهاراتم به مذاق برانکو خوش نیامده است

درباره اظهاراتش بابت عملکرد بیرانوند دروازه بان پرسپولیس برابر السد قطر بیان کرد: اظهارات من به مذاق خیلی از افراد از جمله برانکو خوش نیامده است. من فقط به علت علاقه و احساساتم به پرسپولیس یک مقدار تند حرف زدم اما دلیل نمی شود نسبت به موقعیت و جایگاه برانکو و بیرانوند حسادت کنم. 

قصد ندارم جای برانکو را در پرسپولیس بگیرم 

او ادامه داد: من 3 عدد پلاتین در پایم دارم و دیگر نمی توانم در فوتبال فعالیت کنم. همچنین به دنبال جاه و مقام نیستم و قصد ندارم جای برانکو یا مربی دروازه بانان پرسپولیس را بگیرم. فقط به عنوان یک پیشکسوت نقاط ضعف تیم را گفتم اما با توجه به عکس العمل ها بهتر است درباره فوتبال حرف نزنم. یک بار به تمرین پرسپولیس رفتم و با بیرانوند صحبت کردم اما برانکو پشتش را به من کرد و رفت. از نظر برانکو امثال پنجعلی پیشکسوت پرسپولیس هستند اما من پیشکسوت نیستم. 

در خیابان هم برانکو را نمی شناسم 

قلیچ درباره اینکه برانکو را تهدید به افشاگری کرده است، تصریح کرد: در دعوا و عصبانیت خیلی حرف ها زده می شود اما من بعد از مدتی از اظهاراتم پشیمان شدم و  در حرف های خود تجدید نظر کردم. به برانکو کاری ندارم  و حتی در خیابان هم او را نمی شناسم.

دروازه بان اسبق پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: برانکو باید بداند که او چند سال در ایران مهمان است و از این کشور می رود اما من باید با مردم زندگی کنم و نباید این همه هجمه و انتقاد به من وارد کنند.