به گزارش فارس، با تصمیم مصطفی دنیزلی تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت ۱۰:۳۰ امروز در دیداری تدارکاتی به مصاف آرمین قزوین رفت و موفق شد با ۶ گل حریفش را شکست دهد. گلهای این دیدار را کاظمیان، مهدوی کیا، اولادی، سیف اللهی، هاشمیان و بازیکن حریف به ثمر رساندند.

* مهدی مهدوی‌کیا پس از به توافق رسیدن با پرسپولیس در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کرد و پس از دقایقی گفت‌وگو با دنیزلی و خوش و بش با آنها تمرینات اختصاصی را با دویدن دور زمین انجام داد و دقایقی هم به میدان رفت.
خوش و بش کریمی و مهدوی‌کیا در نوع خود جالب بود. کریمی خطاب به مهدوی کیا گفت: آقا مهدی به پرسپولیس خوش آمدی و برایت آرزوی موفقیت می‌کنم.

* ساعت ۱۰:۲۰ علی پروین در ورزشگاه درفشی فر حضور پیدا کرد. او مستقیم به اتاقکی که برای خبرنگاران با دستگاه گرمایشی و پذیرایی آماده شده آمد و از آنجا بازی را تماشا کرد. یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس به پروین گفت که بهتر است در کنار زمین حضور پیدا کنند اما او گفت دوست دارم امروز از کنار خبرنگاران بازی پرسپولیس را نگاه کنم و چند دقیقه هم کنار اینها باشم. چه عیبی دارد ما هم کار خبرنگاری یاد بگیریم؟!

* علیرضا حقیقی و نوروزی اختصاصی تمرین کردند.

*نکته جالب در بازی امروز استفاده دنیزلی از سه مهاجم بود. او با سیستم ۳-۳ - ۴ مقابل آرمین قزوین پرسپولیسی‌ها را به میدان فرستاد.

* حدود ۵۰ هوادار پشت درهای بسته حضور داشتند و به گرمی از مهدوی کیا استقبال کردند. آنها رضایت خود را از مسئولین باشگاه مقابل دوربین‌های تلویزیونی اعلام کردند.

* با شروع تمرین دنیزلی دستور داد دور چمن کاملا خالی شود و هیچ کس داخل فنس نباشد. همچنین پس از گذشت ۱۵ دقیقه از بازی کلیه تصویربرداران و خبرنگاران که اجازه پیدا کرده بودند فقط نیم ساعت تمرین را پوشش بدهند از ورزشگاه درفشی‌فر به بیرون هدایت شدند.

* پرسپولیسی‌ها در هنگام نشستن روی نیمکت هم مشکل داشتند به طوری که دنیزلی خودش ایستاد و نحوه نشستن بازیکنان روی نیمکت را برای آنها توضیح داد. البته به دلیل بارش شدید باران پس از ۲۵ دقیقه نیمکت پرسپولیسی‌ها از کنار زمین به داخل تونل ورزشگاه رفت.

* تا آماده شدن پیراهن مهدوی کیا او امروز پیراهن شماره ۳ را بر تن کرد و قرار است به زودی پیراهن اصلی خود را دریافت کند.

* فریادهای دنیزلی در ۱۰دقیقه اول بازی مخصوصا بر سر بازیکنان بی دقت جالب بود. او تأکید داشت در محوطه ۱۸ قدم فقط باید با یک ضرب توپ را وارد چارچوب کرد. این در شرایطی بود که برخی بازیکنان به دنبال کارهای نمایشی بودند.

* حسین بادامکی با ۳۰دقیقه تأخیر پیدا کرد و به دلیل مصدومیت فقط اختصاصی به دور زمین دوید. وی ۱۰ دقیقه هم بازی کرد.

* دنیزلی به بازیکنان تأکید داشت به دلیل لغزنده بودن زمین مراقبت استارت‌ها و مصدومیت باشند و با احتیاط بازی کنند.

* از زاید مهاجم خارجی پرسپولیس هیچ خبری نیست.