به گزارش مهر، مصطفی دنیزلی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست ۲ بر صفر تیمش مقابل ملوان بندرانزلی با بیان این مطلب در جمع خبرنگاران افزود: باید توجه داشته باشید که ما در اول راه هستیم. متاسفانه بازی که امروز ارائه کردیم برای برنده شدن کافی نبود. با بازی که امروز از تیمم دیدم برای رسیدن به آنجایی که میخواهیم برسیم باید حداقل چهار تا پنج هفته سخت کار کنیم.

وی در ادامه افزود: در روزهای گذشته تمرینات خوبی داشتیم اما آنچه که مدنظرمان بود از سوی بازیکنان در زمین اجرا نشد. برای رسیدن به پیروزی لازم است به اندازه رقیب بدوید و در زمین تلاش کنید اما امروز رقیب ما بیشتر دوید و از انگیزه زیادی برای رسیدن به پیروزی برخوردار بود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه تیمش گل اول را در بد زمانی دریافت کرده است، افزود: با شرایطی که بازی می‌کردیم فقط گلزنی از روی نقطه پنالتی می‌توانست روند کار را به سود ما عوض کند اما متاسفانه آن ضربه پنالتی هم گل نشد و دقایقی بعد گل دوم را دریافت کردیم.

دنیزلی ضمن ابراز تاسف از اینکه تیمش شروعی که او و هواداران پرسپولیس مدنظرشان بوده نداشته است، افزود: بازی که امروز مقابل ملوان داشتیم نشان داد خیلی کار داریم. کار سختی پیش روی ماست و چهار تا پنج هفته باید سخت کار کنیم تا به ترکیب ایده‌آل برسیم. اطمینان دارم می‌توانیم به شرایطی که مدنظر داریم، دست یابیم.

وی در خصوص عملکرد تیم پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات گفت: ما در ترکیب خود نیازهایی داشتیم اما به علت جدایی حقیقی ناچار شدیم از یک دروازه بان جوان به عنوان جانشین او استفاده کنیم. همچنین مهدوی کیا را جذب کردیم که بازیکنان از تجربیات او استفاده کنند و این بازیکن در تیم خود حضور یابد. به عقید من تا زمانی که به ترکیب اصلی برسیم باید چند هفته بگذرد تا شرایط به گونه‌ای شود که مدنظر داریم.

خبرنگاری از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پرسید: " آیا زننده ضربه پنالتی را مشخص کرده بودید یا اینکه بازیکنان در زمین تصمیم گرفتند مهدوی کیا ضربه پنالتی را بزند؟ "، او در پاسخ گفت: در این مورد هیچ صحبتی نکرده بودیم اما همیشه از این اتفاقات پیش می‌آید. ممکن است در لحظه وقوع پنالتی بازیکنی که وظیفه زدن ضربه را دارد شرایط روحی مناسبی را نداشته باشد و به همین خاطر ضربه پنالتی را به بازیکن دیگر بدهد. امروز هم فکر می‌کنم همین اتفاق افتاد و بازیکنان خودشان تصمیم گرفتند مهدوی کیا ضربه را بزند.

دنیزلی امیدوارانه از آینده پرسپولیس یاد کرد و گفت: تا پایان فصل ۱۶ بازی باقی مانده است و ما در جدول رده بندی هشت تیم را بالاتر از خود می‌بینیم. برای اینکه در جدول بالاتر آمده و جایگاهی مطلوب بدست آوردیم باید در مصاف با حریفان مستقیم خود به نتیجه لازم دست یابیم.

وی در خاتمه تصریح کرد: بدو ن شک سعی می کنیم در جدول رده بندی بالا و بالاتر برویم اما چیزی که باید زیر آن را خط بکشند این است که این تیم پرسپولیس برای تیم شدن خیلی کار دارد.