به گزارش مهر، علی دایی پس از پیروزی ۲ بر صفر راهآهن مقابل ذوبآهن اصفهان در گفتگو با خبرنگاران رسانههای گروهی با اشاره به شرایط این بازی اظهار داشت: برای مسابقه امروز حریف را به خوبی آنالیز کرده بودیم و در طول هر دو نیمه نقاط قوت ذوبآهن را کور کردیم.

ذوب‌آهن فقط یک موقعیت گل داشت
وی با اشاره به اینکه ذوب‌آهن در مسابقه امروز تاکتیک‌های خود را اجرا نکرد، ادامه داد: ذوب‌آهن در این مسابقه فقط یک موقعیت گل داشت و با بازی منطقی و هماهنگی که از خود ارائه کردیم، اجازه ندادیم که این تیم اصفهانی کار خاصی در زمین انجام دهد.

سرمربی تیم راه‌آهن تصریح کرد: در هر صورت خوشحالم که در این مسابقه هم مساوی نکردیم، گل نخوردیم و بردیم و بر خلاف سایر بازی‌ها که دقیقه ۹۰ گل می‌خوردیم دقیقه ۹۰ گل زدیم. به نظر من راه‌آهن با پتانسیل خوب خود در آینده بهتر می‌شود.

وضعیت ذوب‌آهن برای من عجیب بود
وی در مورد بازی‌های اخیرش با ذوب‌آهن گفت: باید بگویم ذوب‌آهن همیشه تیم مقتدری بوده اما برای من عجیب بود که ذوب‌آهن امروز فقط یک موقعیت داشت؛ حتی زمانیکه با پرسپولیس ۳ بر صفر ذوب‌آهن را بردیم، ذوبی‌ها بیش از یک موقعیت داشتند. پیش از این می‌دانستم که همه بازیکنان راه‌آهن به قصد برد آمده‌اند و به همین خاطر در کنفرانس گفتم برای سه امتیاز آمده‌ایم.

دایی گفت: ذوب‌آهن در تعطیلات نیم فصل دوم بازیکنی را جذب نکرده بود و همین باعثشد که ما نتیجه بگیریم و مطمئن باشید که روزبه روز بهتر می‌شویم. نیم‌فصل اول برای بازیکنان راه‌آهن دوره کارآموزی بود و بعد از گذراندن کارآموزی تیم شرایط بهتری پیدا خواهد کرد.

" تاکنون ۶ میلیارد تومان به باشگاه تزریق شده که مبلغ کمی نیست "، وی با بیان این جمله در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه شنیده می‌شود به راه‌آهن کمک کرده‌اید، تلویحا تایید کرد که به راه‌آهن کمک مالی کرده و اضافه کرد: شخصا به این تیم کمک نکردم اما افرادی را معرفی کردم که به تیم کمک کنند و مشکلات مالی تیم را برطرف کنند.

مرد باشید و با مردانگی مبارزه کنید
سرمربی تیم راه‌آهن در مورد حضورش در کمیته فنی فیفا اضافه کرد: من روزهای بد و بدترین شرایط هم خدا را داشته‌ام و حتی زمانیکه ۹ ساعت در اتاق عمل بودم خدا را می‌دیدم. به آنهایی که می‌خواهند با من مبارزه کنند، می‌گویم دروغ نگویند و مرد باشند و درست مبارزه کنند.

وی در خاتمه تصریح کرد: من همیشه آدم صادقی هستم و به همین خاطر است که فیفا بعد از ۲ سال حضور افتخاری در کمیته فنی فوتبال این فدراسیون به صورت رسمی مرا در این کمیته انتخاب کرده است. خدا را شکر که سر سفره پدر و مادرم بزرگ شدم و دانسته نان حرام بر سر سفرهام نیامده است.