فیروز كریمی شامگاه پنجشنبه در گفتگو با ایرنا افزود: هرچند درپست های مورد نیاز تیم نتوانستیم به علت همكاری نكردن باشگاه ها بازیكن های مورد نیاز را جذب كنیم اما جایگاه فعلی شاهین را در شان این تیم پرطرفدار كشور نمی بینیم و بدنبال ارتقای آن هستیم.

وی با انتقاد از وضعیت باشگاه ها در نقل و انتقالات نیم فصل اظهارداشت: در حالی که این نوع نقل و انتقال بازیکنان فقط برای رفع عیوب تیم ها است اما می بینیم که شعور تیم های مقابل نادیده گرفته می شود.

کریمی اضافه کرد: در نیم فصل بعضی تیم ها فقط به دنبال جذب بهترین بازیکنان سایر تیم ها هستند و نوع تعامل شان نیز دیدنی است.

وی درباره آخرین وضعیت جذب جاسم کرار گفت: براساس ضوابط سازمان لیگ مبنی بر قراداد تا سقف ۳۵۰ میلیون تومان برای یک فصل ما توانسته ایم با این بازیکن به میزان ۱۷۵میلیون تومان تا آخر فصل قرارداد ببندیم و این قرارداد با تلاش های شبانه روزی رییس هیات مدیره باشگاه شاهین در تهران ثبت شده است.

سرمربی شاهین بوشهر در زمینه درخواست ۴۰۰ هزار دلاری کرار از باشگاه فولاد خوزستان برای بازی در این تیم اضافه کرد: مگر کرار می خواهد باشگاه فولاد را بخرد که چنین پیشنهادی داده است.

وی یادآورشد: اولویت اول شاهین در شرایط کنونی جام حذفی و به دست آوردن سهمیه آسیایی برای این تیم است که برای جلوگیری از هر گونه تحرک غیر مفید از بیرون بر این تیم کمیته ای در استانداری با ریاست استانداربوشهر تشکیل شده است.

کریمی در مورد تیم فولاد خوزستان گفت: اعتقاد دارم فولاد بدلیل داشتن یک هیات مدیره آشنا به فوتبال و مربی با دانشی مانند جلالی به همراه بازیکنان جوان می تواند، سهمیه آسیا را از دل لیگ کسب کند.

سرمربی شاهین بوشهربیان کرد: فولاد دچار نوعی بدشانسی شده و گرنه از شش پنالتی که در نیم فصل اول از دست داد فقط نتیجه مساوی می گرفت الان در کورس قهرمانی بود.

وی درباره کنفرانس خبری پیش از بازی نیز اظهارداشت: معتقدم این کنفرانس بدلیل درگیر کردن وقت مربیان نباید اجباری باشد.

کریمی در پاسخ به این پرسش که در صورت کسب سهمیه آسیایی در بوشهر برای فصل بعد می مانید گفت: ماندن من در فصل آینده بستگی به توافق طرفین و حل مشکلات شخصی دارد و ارتباطی به آسیای شدن تیم ندارد.

دیدار تیم های شاهین بوشهر و فولاد خوزستان فردا جمعه راس ساعت ۱۵:۰۰ در ورزشگاه شهید بهشتی بوشهر برگزار می شود.