به گزارش خبرگزاری فارس، جواد کاظمیان پس از تمرین امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: متأسفانه باخت بدی را مقابل ملوان تجربه کردیم. ما دنبال بهانه و این حرفها نیستیم، اما چمن ورزشگاه تختی انزلی شرایط خوبی نداشت.شاید کسانی که تصویر بازی را تماشا می کردند، کیفیت زمین را خوب می دیدند، اما اصلا شرایط خوبی برای بازی کردن نداشت.
وی افزود: تیم دنیزلی همیشه روی زمین بازی می‌کند، ما اصلاً نمی‌توانستیم توپ را حفظ کنیم، اگرچه زمین بد بود، اما این دلیل نمی شود که بگوییم خوب بودیم. پرسپولیس همیشگی را نداشتیم. باید به دنیزلی فرصت داد چون مطمئن هستیم پرسپولیس خوب می‌شود

کاظمیان ادامه داد: ما در بازی اول خودمان در ابتدای نیم‌ فصل متأسفانه جای بدی رفتیم یعنی حضور ما در انزلی یک بدشانسی بود. جو انزلی و شرایط ورزشگاهش شرایطی خاص است. در مجموع ما خوب نبودیم اما می‌توانستیم بازی را با مساوی تمام کنیم. اتفاقات فوتبال بود چون پنالتی ما گل نشد و پنالتی آنها گل شد.
پنالتی‌زن ما زارع بود، اما تصمیم گرفتیم که مهدی توپ را بزند. این تصمیم مازیار و مهدی هم بود و متأسفانه پنالتی ما گل نشد اما مهدوی‌کیا یک پنالتی‌زن خوب است و شاید در عمر فوتبالی‌اش فقط یک یا دو پنالتی را از دست داده باشد.

وی خاطرنشان کرد: شرایط برای ما تغییر خواهد کرد، ما از همین هفته در آزادی با یک برد پرگل همه چیز را جبران می‌کنیم. قول می‌دهم هواداران از این هفته با ما آشتی می‌کنند.
کاظمیان درباره حضور یک نیمه‌ای‌ خود در بازی گفت: تصمیم دنیزلی بود و مشکلی هم نیست.
وی در خصوص تعارف بازیکنان برای زدن پنالتی گفت: فکر نمیکنم این طور باشد این را باید از خودشان بپرسید. به هر حال این اتفاق افتاد و نباید به گذشته فکر کنیم باید به آینده فکر کنیم تا با یک برد شیرین مقابل شاهین همه چیز را جبران کنیم.