عزیز محمدی در گفتگو بامهر، در خصوص تغییر زمان دربی ۷۴ گفت: با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال ایران از کنفدراسیون فوتبال آسیا تقاضا کرده بود که به دلیل برگزاری مراسم گرامیداشت ۲۲ بهمن دیدار تیمهای فوتبال استقلال و ذوب آهن درپلی آف لیگ قهرمانان آسیا یک روز زودتر یعنی ۲۱ بهمن برگزار شود،AFC با این درخواست فدراسیون فوتبال ایران موافقت کرد.

وی در همین خصوص افزود: با توجه به اینکه بازی پلی آف یک روز زودتر برگزار می شود بنابراین بازی استقلال در رقابتهای لیگ برتر یک روز زودتر برگزار می شود یعنی به جای ۱۸ بهمن در تاریخ ۱۷ بهمن انجام می شود.

رئیس سازمان لیگ برتر در خصوص تغییر تاریخ دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بالطبع با توجه به تغییرات اعمال شده در تاریخ بازی ها که به آن اشاره کردم، به احتمال زیاد دربی ۷۴ نیز یک روز زودتر برگزار می شود یعنی این بازی به جای جمعه ۱۴ بهمن در روز پنجشنبه ۱۳ بهمن برگزار می شود.

وی با تایید اینکه البته با این تغییرات احتمالی زمان برگزاری فینال جام حذفی تغییر نخواهد کرد، گفت: در حال حاضر در حال بررسی این موضوع در سازمان لیگ هستیم و تا بعدازظهر شنبه تکلیف نهایی تغییر زمان دربی مشخص می شود.