اظهارات خدابخشی درباره مسابقات قهرمانی آسیا

مهدی خدابخشی ملی پوش تیم ملی تکواندو درباره حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا بیان کرد: این مسابقات نخستین گام برای رقابت‌های کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و تمام تلاشم را برای کسب بهترین نتیجه خواهم کرد تا شروع خوبی در مسابقات سال ۲۰۱۸ تکواندو داشته باشم.

او ادامه داد: مسابقات انتخابی تیم ملی به صورت ۳ مرحله برگزار شد و هر ورزرشکاری که در ۲ مرحله موفق به پیروزی شد در لیست نفرات اعزامی قرار گرفت. خوشبختانه من هم توانستم دو مرحله را با برد پشت سر بگذارم و در لیست انتخابی قرار بگیرم.

ملی پوش تکواندو کشورمان در ادامه بیان کرد: 2 سال اخیر تیم ملی تکواندو نتوانست مانند گذشته نتایج خوبی کسب کند و با توجه به اینکه انتظارات و حساسیت روی این رشته زیاد است امیدوارم با تغییر شرایط و روند مثبتی که ایجاد شده تیم ملی بتواند روز‌های اوجش را تکرار کند.

او درباره حریفان تیم ملی ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا عنوان کرد: کشور‌های چین، چین تایپه و کره جنوبی در تکواندو بسیار قدرتمند هستند و بازی سختی را برابر این تیم‌ها در پیش داریم و تلاش می‌کنیم که با بهترین نتیجه به کشور برگردیم.

خدابخشی درباره فریبرز عسکری به عنوان سرمربی تیم ملی گفت: عسکری مربی بزرگی است و در ایجاد آرامش کنونی در تیم ملی نقش بسزایی داشته و به طور حتم می‌تواند با برنامه ریزی مناسبی که دارد تکواندو را به روز‌های اوجش برگرداند و مطمئنم روز به روز شاهد موفقیت تیم ملی خواهیم بود.

او در ادامه در خصوص میزان آمادگیش بیان کرد: در حال حاضر صد در صد برای مسابقات قهرمانی آسیا آماده هستم و از وضعیت خودم راضی ام. با همین آمادگی در مسابقات انتخابی شرکت کردم و خوشبختانه در ترکیب تیم ملی قرار گرفتم.

خدابخشی در پایان درباره بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی خاطر نشان کرد: بعد از رقابت‌های قهرمانی آسیا برای بازی‌های ۲۰۱۸ جاکارتا آماده می‌شویم چرا که این بازی‌ها از اهمیت زیادی برای کسب سهمیه المپیک و ارتقا رنکینگ بازیکنان مهم است و امیدوارم دراین بازی‌ها هم نتیجه خوبی را کسب کنم.