واکنش سرپرست خونه به خونه به اظهارات لطیفی

پس از صحبت های علی لطیفی، سرمربی تیم فوتبال اکسین البرز درباره مسئولان خونه به خونه و اینکه آنها بدون مدرک و سند صحبت می کنند، ابراهیم محمودی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد: لطیفی، بهتر است درباره پهلوانی و ... صحبت نکند. او خودش می داند تیمش با چه روشی و پشت پرده ای از لیگ ۲ کشور به لیگ آزادگان آمد و بهتر است، من بیشتر در این باره صحبت نکنم. 

او افزود: لطیفی، ۱۰۰ درصد خودش می داند، تیمش با چه روشی به لیگ یک آمد و امیدوارم کسانی که خودشان دستی بر آتش دارند و این کارها را انجام می دهند، در مورد پهلوانی و ... صحبت نکنند. تمام صحبت های اعضای تیم ما با سند و مدرک است و مطمئن باشید، هیچ کاری یا حرفی را بدون اثبات نمی زنیم.

محمودی در خصوص حضور خونه به خونه در فینال جام حذفی خاطرنشان کرد: به پاس مقام شهدای خرمشهر، بابل و همچنین احترام به اهالی خانواده فوتبال در مسابقه فینال حذفی حاضر می‌شویم و مقابل استقلال بازی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم به پیروزی برسیم و نتیجه خوبی بگیریم.

گفتنی است، ابتدا قرار بود خونه به خونه به دلیل مشکلات در هفته پایانی لیگ آزادگان و صعود نکردن به لیگ برتر، در فینال جام حذفی مقابل استقلال بازی نکند که با صحبت‌های مالک این تیم، آن‌ها در خرمشهر به مصاف شاگردان شفر می‌روند.