به گزارش ورزش سه،خسرو والیزاده در مورد زمان بازگشت کارلوس کیروش به ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: طبق برنامهریزی صورت گرفته و به احتمال زیاد ایشان فردا دوشنبه وارد تهران میشود. قطعا تمام اعضای کادرفنی تیم ملی تا ۱۱ ژانویه (۲۱ دیماه) به ایران باز خواهند گشت.

وی اضافه کرد: " آنتونیو سیموئز " و " میک‌ مک درمونت " در ایران به سر می‌برند و به همراه مارکار آقاجانیان برای تماشای دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان اصفهان به ورزشگاه آزادی رفتند. ضمن اینکه امید نمازی و گاسپار هم تا روز چهارشنبه به ایران بازمی‌گردند.

مدیررسانه‌‎ای تیم ملی افزود: کارلوس کی‌روش پس از بازگشت به ایران در نشست با دستیارانش و مسئولان فدراسیون فوتبال برای آماده‌سازی تیم ملی برنامه‌ریزی خواهد کرد، البته تنها مشکلی که آقای کی‌روش هم به آن اشاره کرده‌ بود، زمان اندک بین بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا و نخستین دیدار ایران در مرحله چهارم مقدماتی جام جهانی است که فیفا و AFC با تغییر زمان آن مسابقات موافقت نکردند.

وی تصریح کرد: سرمربی تیم ملی می‌خواهد در آغاز اردوهای تیم ملی، تمام نفرات را در اختیار داشته باشد اما با توجه به برگزاری دیدارهای مهم تیم‌های سپاهان اصفهان، پرسپولیس و احتمالا ذوب‌آهن یا استقلال در لیگ قهرمانان آسیا عملا این اتفاق رخ نمی‌دهد.

والی‌زاده با اشاره به آغاز تمرینات تیم ملی از ۲۸ بهمن‌ماه خاطرنشان کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته، تیم ملی پیش از دیدار با قطر در روز ۱۰ اسفندماه، روز ۴ اسفندماه برابر اردن در دبی به میدان می‌رود. در این رابطه کادرفنی تیم ملی خواستار برگزاری اردوی تیم ایران در دبی از روز ۲۸ بهمن شده که در صورت توافق مسئولان فدراسیون این اردو پیش از دیدار با اردن و قطر برگزار می‌شود.

وی همچنین تاکید کرد: سه مسابقه ایران در مرحله چهارم جام‌ جهانی که در خردادماه برگزار می‌شود، برای تیم ملی بسیار مهم است و به نظر کی‌روش رفتن و یا نرفتن تیم ملی به جام جهانی به این دیدارها بستگی دارد، به همین خاطر با برنامه‌ریزی مناسب، تمام تمرکز و فشار خود را روی این دیدارها گذاشته است.

مدیررسانهای تیم ملی ایران در پایان در مورد زمان حضور اشکان دژآگه در تیم ملی گفت: آقای کیروش اعلام کرده عملکرد دژآگه از نظر فنی برایش قابل قبول بوده و اگر مشکلش حل شود، از وی برای حضور در اردوهای تیم ملی دعوت خواهد کرد.