کناره گیری غلامرضامحمدی ازتیم ملی کشتی

به گزارش ايسنا، بدنبال تغيير و تحولات صورت گرفته در كشتي و حضور رسول خادم به عنوان مدير تيمهاي ملي و امور فني كه همزمان سرمربيگري تيم ملي كشتي آزاد را برعهده گرفت، غلامرضا محمدي سرمربي تيم ملي كشتي آزاد كشور قطع همكاري خود را با اين تيم اعلام كرد. رسول خادم اعلام كرده بود كه محمدي ميتواند به عنوان مربي با تيم ملي همكاري كند.

غلامرضا محمدی با اشاره به دلایل کناره گیری اش از تیم ملی، با بیان اینکه متاسفانه اتفاقاتی در فدراسیون کشتی افتاده و تغییر و تحولاتی صورت گرفته که به هیچ وجه به صلاح کشتی مملکت نیست، به ایسنا گفت: اطلاعی نداشتم که آقای خادم مرا در لیست مربیان قرار داده و از همین جا بصورت رسمی قطع همکاری خود را با کشتی اعلام و قضاوت را به خود مردم واگذار می کنم.

محمدی با اشاره به رسول خادم ادامه داد: دور بودن ۱۰ ساله خادم از کشتی و عدم آشنایی ایشان با کشتی گیران و کشتی جهان، ضربات جبران ناپذیری به پیکره این ورزش در کشور وارد می کند؛ هرچند آرزو می کنم کشتی ایران در المپیک لندن موفق باشد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه امیدوارم بازیهای سیاسی و انتخاباتی پشت پرده نباشد، عنوان کرد: تحت هیچ شرایطی به عنوان مربی کنار تیم ملی کشتی نخواهم بود، بهترین قضاوت کنندگان مردم هستند، زیرا کشتی را می شناسند.

وی تصریح کرد: نحوه ورود ایشان یک توهین و بی احترامی بوده و این تصمیمی که اتخاذ شده ظلم در حق من و همکارانم است، کارنامه ما قابل قبول و مورد تایید مردم است. پس از بازیهای المپیک پکن تیمی را تحویل گرفتیم که شرایط و وضعیت مناسبی به هیچ وجه نداشت، بیش از سه سال برای این تیم زحمت کشیده ایم.

غلامرضا محمدی اتفاقات روی داده در کشتی کشور را بی سابقه عنوان کرد و یادآور شد: کسی که خود را مدیون این کشتی می داند ای کاش سالهای قبل می آمد و دینش را ادا می کرد نه الان پس از سه سال زحمت ما؛ تیمی آماده کرده ایم که هر مربی آرزوی آن را دارد.

سرمربی تیم ملی کشتی با بیان اینکه زمان همه چیز را ثابت خواهد کرد، گفت: شاید من از حق خودم بگذرم ولی مردم کشتی این اتفاقات را در ذهن و خاطرشان ثبت خواهند کرد.

وي با بيان اينكه پس از پكن كسي شهامت تحويل آن تيم را نداشت، ولي تحويلش گرفتيم و كارنامه تيم مشخص است ولي الان كه به المپيك نزديك شده ايم برخي براي اميال و اهداف شخصي وارد صحنه شده اند، افزود: تحت هيچ شرايطي به عنوان مربي نمي آيم، جايگاه سرمربي بالاتر از اين حرفها بوده و بايد اين قداست را حفظ كنيم.