به گزارش سایت باشگاه سایپا، امین منوچهری در مورد پیروزی سه بر صفر برابر ذوب آهن در هفته بیستم لیگ برتر گفت: بازی بسیار خوبی بود مربیان دو تیم تفکراتشان نزدیک بهم بود و صالح و ابراهیم زاده سه چهار سال باهم کار کرده بودند. در این مسابقه هر تیمی که گل اول را میزد برنده میشد و خوشبختانه ما گل اول را زدیم. البته سه چهار موقعیت خوب گلزنی را هم در همان نیمه اول از دست دادیم.

وی ادامه داد: من هم در این بازی گلزنی کردم و تصور می کنم تمامی تیم‌های لیگ برتری از زوج قدرتمند خط حمله سایپا وحشت دارند. من و کریم انصاری فرد کاملا باهم هماهنگ هستیم و این هماهنگی قدرت تهاجمی تیم را هم افزایش می‌دهد. مخصوصا اینکه هر ۴ روز یکبار بازی داریم و این هماهنگی مطلوب‌تر شده است.

منوچهری در مورد شایعه اختلافش با کریم انصاری فرد گفت: هیچ وقت با کریم مشکلی نداشته‌ام و من انصاری فرد دوستان خوب و صمیمی هستیم و همواره رابطه صمیمی باهم داشتیم اما در نیم فصل اول به دلیل تاکتیک تیمی فقط یکی از ما دو نفر باید در ترکیب تیم قرار می گرفت. مثل دو دروازه بان خوبی که فقط یکی باید درون دروازه باشد. من هم اگر به جای سرمربی بودم قطعا بازیکن ملی پوش خود را بازی می‌دادم و کریم انصاری فرد را به میدان می‌فرستادم اکنون نیز در تاکتیک تیمی ما هر دو نفر می‌توانیم بازی کنیم و در قالب تاکتیکی قرار گرفته‌ایم و هماهنگ هم هستیم.

وی با اشاره به کاپیتانی خود در دیدار با ذوب آهن گفت: در این دیدار ۲۰ دقیقه بازوبند کاپیتانی را بر بازو بستم که برایم افتخار آمیز بود زیرا در تیم سایپا بازیکنان زیادی بازی کردهاند و خیلی خاطره انگیز بود که بعد از ابراهیم صادقی بازوبند را بستم. من شش سال در تیم سایپا حضور دارم. بستن بازوبند کاپیتانی به من انرژی و انگیزه مضاعفی داد و با توان بیشتری در میدان بازی میکردم کاپیتانی احساس خوب و لذت بخشی دارد.