ازاعتراف دقیقی تا انکار مسئولان! + مدارک

به گزارش پارس فوتبال،،حتی در برنامه ۹۰ عادل فردوسی پور به این قضیه اشاره کرد . جالب این که خود دقیقی قبل از بازی در مصاحبه ای با ایرنا اعلام کرد که داور دیدار با سایپا با اشتباه خود مرا از بازی با پرسپولیس محروم كرد!؟ ولی آلبرت گریگوریان دبیر سازمان لیگ برتر و ناظر بازی دوتیم اعتقاد دیگری دارد ! تاکید گریگوریان به عدم اخطار این بازیکن مقابل تیم صنعت نفت است ، به همین جهت مدارک این بازی حائز اهمیت است که در زیر می آید . سعید دقیقی بازیکن تیم شهرداری تبریز پیش از بازی با پرسپولیس در مصاحبه ای با ایرنا اعلام کرد که داور دیدار با سایپا با اشتباه خود مرا از بازی با پرسپولیس محروم كرد!؟

بهئ گزارش تابناک، این مصاحبه که در تاریخ ۲۱ دی ماه انجام شد را عینا مرور می کنیم:

اعتراف سعید دقیقی قبل از بازی با پرسپولیس ۲۱/۱۰ / ۱۳۹۰

داور دیدار با سایپا با اشتباه خود مرا از بازی با پرسپولیس محروم کرد
کرج - مهاجم تیم فوتبال شهرداری تبریز گفت: داور دیدار با سایپای البرز با اشتباه مسلم خود من را از بازی بعدی تیم شهرداری مقابل پرسپولیس تهران محروم کرد.

' سعید دقیقی ' شامگاه چهارشنبه بعد از پایان بازی با سایپا در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا مرکز کرج افزود: در صحنه ای که پیروز قربانی مدافع تیم سایپا روی من در محوطه جریمه خطای پنالتی انجام داد داور به اشتباه حرکت من را فریب داوری خواند و علاوه بر دادن کارت زرد و دو اخطاره شدن من برای بازی بعدی تیم، شهرداری را نیز از یک پنالتی مسلم محروم کرد.
وی درمورد بازی با سایپا هم گفت: بازی خوبی بود، تیم شهرداری در این دیدار برتر از سایپا بود و پیروزی و کسب سه امتیاز حق ما بود.
تیم فوتبال شهرداری تبریز در هفته نوزدهم لیگ برتر عصر امروز در کرج با نتیجه ۲ بر ۱ سایپای البرز را مغلوب کرد.
گلزن شهرداری تبریز از حضور در بازی با پرسپولیس محروم بود؟ / دقیقی، ۵ روز قبل از بازی با سرخپوشان: از حضور در بازی با پرسپولیس محروم هستم
لیگ برتر - زننده یکی از دو گل شهرداری تبریز، چند روز قبل از بازی با پرسپولیس ابراز تاسف کرده بود که محروم شده و نمی‌تواند مقابل سرخپوشان تهرانی بازی کند.

موضع خبرآنلاین

به گزارش خبرآنلاین؛ سعید دقیقی که در بازی رفت یکی از دو گل شهرداری تبریز را به پرسپولیس زد، در مسابقه قبلی تیمش کارت زرد گرفته و سه اخطاره شده بود. او حتی در مصاحبه‌ای که پس از آن مسابقه داشت، ابراز تاسف کرده بود که داور بازی شهرداری تبریز – سایپا، بیخودی او را از مسابقه با پرسپولیس محروم کرده است.

جالب است که دقیقی چند روز بعد، هنگامی که مسابقه شهرداری تبریز و پرسپولیس تمام شده بود، مصاحبه کرد و گفت خیلی خوشحال است که توانسته دروازه پرسپولیس را باز کند!
عزیز محمدی رئیس سازمان لیگ در مورد این‌که دقیقی در بازی پرسپولیس محروم بوده یا نه می‌گوید: «پرسپولیسی‌ها اگر مطمئن هستند دقیقی محروم بوده می‌توانند شکایت کنند. اما اسناد ما چیز دیگری نشان می‌دهد. از کمیته داوران استعلام خواهیم گرفت تا بفهمیم او سه اخطاره شده یا نه. اما از نظر ما او سه اخطاره نبوده.»

عزیز محمدی در حالی این حرف را می‌زند که سایت باشگاه شهرداری هم نوشته بوده که دقیقی در بازی با پرسپولیس محروم است اما حالا خبر محرومیت این بازیکن از روی سایت این باشگاه حذف شده است. سایت هواداران شهرداری تبریز هم خبر محرومیت دقیقی را منتشر کرده بود.

دقیقی در بازی با ذوب‌آهن، سایپا و نفت کارت زرد گرفته اما داور مسابقه شهرداری – ذوب‌آهن که قاسم واحدی بوده، می‌گوید در آن مسابقه به دقیقی کارت زرد نداده است. به همین دلیل هم هست که عزیز محمدی می‌گوید از نظر سازمان لیگ، دقیقی تخلفی مرتکب نشده است.

خبر اخطاری شدن دقیقی در ابرار در روز بازی با نفت آبادان

ابرار ورزشی ۳/۹ / ۹۰ صنعت نفت آبادن صفر شهردارى تبریز۲
تیم شاغلام چشم خورد!
گل: میثم بائو(دقیقه ۱۴) و جعفر بذرى(دقیقه ۴۰) براى شهردارى تبریز
داور: قاسم واحدى، کمک ها: محمدرضا امینى و مجید ویشگاهى، اخطار: والرى الکاسندریان، حسین بغلانى، على ممبینى و لئون پاچاچیان از نفت آبادان جعفر بذرى، سعید دقیقى و دراگان دارکوویچ از شهردارى تبریز، اخراج: محمدرضا زینال خیرى(دقیقه ۸۶ شهردارى تبریز)، ورزشگاه: تختى آبادان، تماشاگر: حدود ۱۲ هزار نفر
نفت آبادان
حبیب دهقانى، والرى الکساندریان، میثم امیرى(از دقیقه ۴۲ سجاد مشکل پور)، مصطفى صبرى، عباس مرداسى، حسین بغلانى، امید
شریفى نسب(از دقیقه ۷۵ طالب ریکانى)، على ممبینى، رسول نویدکیا، لئون پاچاچیان و فونیکه سى
سرمربى: غلامحسین پیروانى
شهردارى تبریز
ابراهیم میرزاپور، جعفر بذرى(از دقیقه ۶۸ شهرام گودرزى)، سعید دقیقى(از دقیقه ۲ + ۹۰ بهنام بیرانوند)، دراگان زارکوویچ، نبى الله باقرى ها، بهنام داداشوند، وریا غفورى، محمدرضا زینال خیرى، رسول پیرزاده، کمال کامیابى نیا، میثم بائو(از دقیقه۹۰ مهرداد قنبرى)

جالب این که سایت شهرداری تبریز هم خبر اخطار دقیقی را درج کرده بود!



ناظر دیدار شهردارى و پرسپولیس حرفش را عوض کرد؟

آلبرت گریگوریان، امروز در مصاحبه با ابرار ورزشی گفت: سعید دقیقى ۲ اخطاره است و مشکلى براى دیدار با پرسولیس نداشت. وى اظهار داشت: سعید دقیقى ۲ اخطار داشت و براى دیدار با پرسپولیس مشکلى براى حضور در زمین نداشت. او در دیدار شهردارى تبریز با نفت آبادان و سایپا دو کارت زرد گرفته که آن دو اخطار به قوت خود باقى است. او در یک بازى هم دو کارت زرد متوالى دریافت کرده و از زمین اخراج شده که محرومیت آن اخطارها را پشت سر گذاشته است.

دقیقی در هفته دوازدهم مقابل ذوب آهن هم کارت زرد گرفته بود

ذوب‌آهن مقابل شهرداری تبریز متوقف شد۹۰/۰۸ / ۰۸
خبرگزاری فارس: دیدار تیم‌های فوتبال شهرداری تبریز و ذوب‌آهن با نتیجه تساوی به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، دیدار تیم های شهرداری تبریز و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵:۴۰ در ورزشگاه یادگار امام در حضور ۵۰۰ تماشاگر آغاز شد.
این مسابقه پس از ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم با تساوی بدون گل به پایان رسید.
قضاوت این بازی بر عهده غلامرضا جباری بود. وی به سعید دقیقی و بویان از شهرداری تبریز کارت زرد نشان داد.